Hallo,
Ik heb thuis de Experia box v8 en sinds een aantal weken trage en wegvallende wifi.
Hoe is dit op te lossen?
Beste antwoord door Rutger van KPN
Bekijk origineelHallo,
Ik heb thuis de Experia box v8 en sinds een aantal weken trage en wegvallende wifi.
Hoe is dit op te lossen?
Beste antwoord door Rutger van KPN
Bekijk origineelDoe de Wi-Fi manager? Wel ruim de tijd voor nemen. Laat even de uitkomst weten.https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login
Ik heb de Wi-Fi Manager geprobeerd maar dan krijg ik de melding van "Het is niet gelukt om alle benodigde gegevens op te halen."
Ja, ik ben klant van KPN.
Dag Rutger,
Dank voor uw bericht.
Het is niet gelukt met de Wifi-Manager. De forumprofiel is ingevuld.
Ik was klant van Telfort. Telfort valt onder KPN, toch?
Ok. Bedankt.
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.