Beantwoord

trage en wegvallende wifi

  • 29 March 2020
  • 11 reacties
  • 96 keer bekeken

Badge

Hallo, 

Ik heb thuis de Experia box v8 en sinds een aantal weken trage en wegvallende wifi.

Hoe is dit op te lossen?

icon

Beste antwoord door Rutger van KPN 3 April 2020, 19:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Badge +19

Doe de Wi-Fi manager? Wel ruim de tijd voor nemen. Laat even de uitkomst weten.https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

Badge

Ik heb de Wi-Fi Manager geprobeerd maar dan krijg ik de melding van  "Het is niet gelukt om alle benodigde gegevens op te halen."

Badge +19

Dat heb ik vandaag al meer gehoord. Je bent wel klant van kpn of Telfort?

Badge

Ja, ik ben klant van KPN.

Reputatie 7
Badge +15

@trage en wegvallende wifi Welkom op het forum. Wat lastig dat je last hebt van een trage en wegvallende wifi verbinding. Is het ondertussen al gelukt om de Wifi-Manager te doorlopen? Zou je voor mij ook je forumprofiel willen invullen en het mij kunnen laten weten als dit gelukt is? Dan kan ik je gegevens er bij pakken en uitzoeken wat mijn mogelijkheden zijn. 

Badge

Dag Rutger,

Dank voor uw bericht.

Het is niet gelukt met de Wifi-Manager. De forumprofiel is ingevuld.

Reputatie 7
Badge +15

@trage en wegvallende wifi Bedankt voor het aanvullen van je forumprofiel. Op basis van je postcode en huisnummer vind ik geen gegevens voor een vast abonnement. Weet je zeker dat je klant bent bij KPN en niet bijvoorbeeld bij Telfort? Als je wel klant bent bij KPN, zou je dan voor mij het klantnummer nog kunnen toevoegen aan je forumprofiel

Badge

Ik was klant van Telfort. Telfort valt onder KPN, toch?

Badge +19

Dat is alleen voor mobiel  maar nog niet voor thuis.  Dat gebeurt in de loop van het jaar.

Reputatie 7
Badge +15

@trage en wegvallende wifi Wat @Joep1965 aangeeft klopt inderdaad. De mobiele diensten zijn al over naar KPN, voor de vaste diensten geldt dit nog niet, deze volgen later. Ik zou je dan ook willen adviseren je vraag op het Telfort forum neer te leggen: https://forum.telfort.nl/, of om telefonisch contact op te nemen met de klantenservice op 0900-9596. 

Badge

Ok. Bedankt.