Skip to main content
Beantwoord

trage tablet sinds modem V10A

  • 12 oktober 2019
  • 6 reacties
  • 90 keer bekeken

Ben een week geleden overgestapt van Ziggo naar KPN. Had al Internet van KPN via modem V9. Geen problemen mee gehad. Installateur heeft verleden week V10A geplaatst. Sindsdien is mijn Samsung Galaxy Tab 3 tablet zo traag als stroop en die van mijn partner ook. 2 Mobiels en 2 compu`s werken prima. Hoe dit te veranderen? Alvast dank voor je reactie.

Beste antwoord door wjb

Heb je de De V10a al een keer een factory reset gegeven?
Zo nee, doe dat dan even. De V10a heeft een bug in IPv6 en KPN zou IPv6 uitzetten op de V10a maar dat is niet bij iedereen gelukt.
Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

wjb
Superuser
  • 74646 reacties
  • Antwoord
  • 12 oktober 2019
Heb je de De V10a al een keer een factory reset gegeven?
Zo nee, doe dat dan even. De V10a heeft een bug in IPv6 en KPN zou IPv6 uitzetten op de V10a maar dat is niet bij iedereen gelukt.

  • Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 12 oktober 2019
Oh boy en hoe doe ik dat? En kan het zo zijn dat mijn andere apparaten wel goede snelheid hebben en de tablet niet door deze bug?

wjb
Superuser
  • 74646 reacties
  • 12 oktober 2019
Vooral Android devices hebben last van deze bug.
De factory reset doe je door de factory reset button met een pinnetje een aantal seconden in te drukken.

  • Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 12 oktober 2019
Hallo wjb, ik heb gevonden hoe ik dat moet doen. Hartelijk dank voor je reactie!

wjb
Superuser
  • 74646 reacties
  • 12 oktober 2019
En nu maar hopen dat daarmee het probleem ook verholpen wordt.

  • Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 14 oktober 2019

Hallo wjb, het probleem is opgelost. Mijn tablet en ook mijn andere apparatuur gaan sinds de reset razend snel. Nogmaals dank voor je snelle reactie!