Beantwoord

trage wifi

  • 29 December 2020
  • 3 reacties
  • 56 keer bekeken

zeer trage wifi en ook het opstarten van de TV gaat zeer traag

icon

Beste antwoord door Loes_ 6 January 2021, 10:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 6
Badge +6

Is dit een vraag of constatering?

Reputatie 4
Badge +6

Hoi @wij hebben super slechte wifi, 

 

bedankt voor je bericht en welkom op het Forum. Sorry dat ik nu pas kan reageren. Dat heeft te maken met de drukte. 

 

Balen dat je problemen hebt met de Wifi en TV verbinding. Voor wat betreft de problemen met televisie denk ik dat de oplossing snel gaat komen. Zie daarvoor het verzameltopic over het nieuwe TV-menu. Voor wat betreft de problemen met trage Wifi wil ik je adviseren om onze Wifi manager te doorlopen. Haal je een snelheid onder de 20Mbit? Dan komen wij met een gratis oplossing. Ik hoop dat je hiermee verder kunt!

Zojuist 01 feb2021 contact opgenomen met kpn, zeer trage wifi en dit bij herhsling.

Hoe je daar wordt benaderd gaat echt nergens over, medewerker gedft asn doe eerst masr ern wifitest nou dat heb ik al wel erns geprobeerd 7 jan zegt de medewerker en die was goed.....dus???? Ik bel zomaar? Nee doe dectest nog maar eens ....ik heb daar niet echt zin in masr verder kunnen ze niets voor me doen, overstappen behoord tot de moglijkheden.

Tes met tegezin toch maar gestart wifi is zo traag dat dat zelfs niet lukt ....tussen 1.4 en 2 kwam hij uit.

Ik weet niet wat die lui bij kpn bezield maar zo ga je denk ik niet met klanten om.

G de Rooy