Beantwoord

trage wifi borft

  • 6 November 2020
  • 6 reacties
  • 17 keer bekeken

Ik heb een probleem met de wifi op de 2e maar vooral 3e verdieping en heb hier al meerdere keren contact over gehad met kpn, de wifi wordt niet beter en nu kan ik wifi versterkers kopen voor 150€ terwijl als je nieuwe klant wordt bij kon je ze gratis krijgt!!!!!!

dus de al jaren lange vaste klanten moeten er gewoon voor betalen terwijl als je nieuw binnen komt krijg je ze gratis???????

ik begrijp hier helemaal niks van 

en ik zou toch heel graag een oplossing vinden want dit gaat niet werken

icon

Beste antwoord door Jose_ 12 November 2020, 14:24

Bekijk origineel

6 reacties

Badge +19

Zet op iedere etage een wifi versterker neer die met een kabel aangesloten op de experiabox.  Bij slecht Wi-Fi krijg je vaak gratis de experia wifi's.  Heb je de Wifi manager al gedaan?

Ja al diverse keren ook maar wordt niet beter

Daar gaat het juist om de wifi versterkers ik moet er grof geld voor betalen maar als je nieuw bij kpn komt dan krijg je ze gratis!!!!!!!

goeie service voor je eigen klanten

Hoi @Trage Wifi Borft ,

Ze zijn hun geld wel dubbel en dwars waard.
zo denk ik er in ieder geval over.
En ja, voor niets gaat de zon op. Elke dag.

Maar als KPN ze gaat weggeven dan wil ik er ook nog wel twee.
Hou ik op met sparen voor mijn volgende setje.:wink:

Reputatie 7
Badge +10

Hoi @Trage Wifi Borft, welkom op het forum!

Ik snap je vraag, maar er is een verklaring. Voor onze bestaande klanten hebben wij ter introductie de aanbieding om het starterspakket SuperWifi voor € 149,- in plaats van € 199,- aan te schaffen. Nieuwe klanten krijgen de keuze uit twee opties: de eerste paar maanden korting op hun Internet abonnement óf het gratis starterspakket SuperWifi. Kiezen zij voor de korting, dan betalen zij ook € 149,- voor SuperWifi. Een vergelijkbare welkomstkorting heb jij in het verleden ook gehad.

Als je een trage wifi-verbinding hebt, dan is het - zoals @Joep1965 ook adviseert - verstandig om de Wifi Manager volledig (en dus twee keer achter elkaar aan) te doorlopen. Lukt het daarmee niet om de snelheid van de wifi-verbinding te verbeteren en blijft de snelheid onder de 20 Mbit/s, dan komt de online tool met een gratis oplossing. Je kunt dan bijvoorbeeld kiezen uit gratis Experia Wifi's t.w.v. € 98,- of een gratis afspraak met de wifi-monteur t.w.v. € 50,-.

Reputatie 7
Badge +10

@genetic Goed om te lezen dat de SuperWifi punten je bevallen! :blush:

Reageer