Beantwoord

Trouwe KPN klant

  • 29 May 2020
  • 11 reacties
  • 445 keer bekeken

Ben al mijn hele leven trouwe klant van KPN, neem altijd alles af wat KPN adviseert, van draadloze verbinding tot een Super wifipakket vorige week. Hoor ik op de radio………….als je nu klant wordt van KPN krijg je hem GRATIS!!!!  En ik mag vrolijk weer  € 149,00 afrekenen. Nou vraag ik me af………..KPN wat doen jullie voor jullie trouwe klanten die iedere maand gewoon € 110,00 aan facturen betalen.  Overstappen, want dan wordt je beloond, en niet als je een trouwe klant bent. SCHANDALIG!!!!

icon

Beste antwoord door Noordzee 29 May 2020, 13:02

Bekijk origineel

11 reacties

Badge +12

@Mapema2202 Dat is inderdaad (en helaas) niet anders. Als KPN alle klanten Super-wifi gaat geven kost dat tientallen miljoenen. En dat gaan ze natuurlijk niet doen. Dat zou namelijk betekenen dat je maandelijks nog meer gaat betalen. Opties zijn dus: zelf kopen of overstappen. 

Badge +19

Ik begrijp uw verontwaardiging niet helemaal. Als u slecht wifi heeft krijgt u ook wifi versterkers alleen dan is het de bekabelde uitvoering. En die krijgt u helemaal gratis. Ubegrijpt toch ook wel dat kpn onmogelijk iedere vast klant super wifi’s kan geven. 2,5 miljoen klanten! Wie gaat dat betalen denkt u? Juist u en ik.

Reputatie 7
Badge +16

Als u slecht wifi heeft krijgt u ook wifi versterkers alleen dan is het de bekabelde uitvoering. En die krijgt u helemaal gratis. 

Hoe kom je aan de info dat je de experia wifi altijd gratis krijgt bij slechte wifi? Dat is helemaal niet altijd zo. De WiFi manager bepaald of er in bruikleen experia wifi wordt opgestuurd en dat is niet bij alle '’slechte wifi'’ gevallen het geval.

Reputatie 6
Badge +6

Persoonlijk vind ik het schandalig dat u zo verontwaardigd bent, dat is namelijk helemaal niet terecht. U bent ook ooit nieuw klant bij KPN geworden en heeft destijds ook kunnen profiteren van een actie of iets dergelijks. Heel makkelijk om dat nu te vergeten en schreeuwen dat het 'SCHANDALIG' is. 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Mapema2202 ,

KPN vindt het een hele eer dat je al vele jaren een trouwe klant bent. Bedankt voor het vertrouwen in KPN 💚

KPN schrijft : Elke dag werken we aan een nóg beter KPN. Zo blijven we investeren in een snel en stabiel netwerk, die juist nu heel belangrijk is. En in nieuwe diensten en een innovatieve oplossingen. Zo stellen we een zo aantrekkelijk mogelijk pakket voor je samen. Met aanvullende diensten, zoals Netflix ,SpotifyAmazone Prime en nog veel meer. 

Om klanten, nieuw en bestaand, te belonen in dat vertrouwen, is er KPN Compleet en kpn Hussel. Wanneer je meerdere diensten van ons afneemt, krijg je méér voordelen. Blijvend!

Ik snap jouw opmerking over gratis SuperWifi aangezien nieuwe klanten dit aangeboden krijgen. Iedere nieuwe klant krijgt eenmalig een welkomstgeschenk. Momenteel geeft KPN korting op het abonnement of de Super WiFi als cadeau bij je nieuwe abonnement. Wanneer KPN dat vaker doet wordt dat links- of rechtsom verrekend in het maandbedrag van iedere gebruiker. KPN investeert liever in een goed netwerk, zodat al de klanten daarvan kunnen profiteren. En hopelijk tevreden zijn met de dienstverlening

Jullie kunnen het allemaal mooi vertellen, maar dit is mijn mening en zeker is het mijn eigen beslissing om niet telkens over te stappen naar een andere aanbieder en daardoor actie's misloop.  Noem het wat jullie willen(hoogstwaarschijnlijk allemaal overlopers!), zo denk ik erover en misschien moet ik ook eens een winkeltje verder gaan kijken.

Hoi @Mapema2202 ,

Hier te vinden.
Veel succes ermee.
Ik blijf fijn aan KPN verbonden, dus aan mij is deze site niet besteed.

Reputatie 7

Hey @Mapema2202, welkom op het KPN forum. Laat ik ermee beginnen dat we het erg waarderen dat je al heel lang een trouwe klant bij ons bent. Dat zien we als een groot compliment 🙂 Dank voor je vertrouwen. 

Ik hoop dat je naar tevredenheid gebruik maakt van onze diensten. Daar doen we het voor :) We geven je bij de aanvang van een nieuw abonnement een welkomstcadeau in de vorm van een korting op je abonnement of een geschenk, zoals nu de Super Wifi. Als we dat aan iededre klant gaan aanbieden wordt het een erg dure actie, die uiteindelijk weer voor ‘eigen rekening’ komt. Daar wordt niemand blij van. 

Ervaar je problemen met wifi? Daar helpen we je graag mee. Probeer daarvoor onze KPN Wifi manager. Een online tool om thuis je wifi te optimaliseren, advies op maat voor jouw woning en huishouden. 

Wij werden nog klant in de tijd dat het PTT heette. Monopolist heette dat toen. Geen enkele keuze, en wat een gezwets over: u werd ook eens een keer nieuwe klant. Je had geen keuze dus ook geen welkomstcadeaus e.d. 

Je mocht blij zijn dat jij mocht af gaan nemen van de PTT. 

Dus houdt aub op met dat gezeur over dat wij ook eens nieuwe klant waren!

Reputatie 7
Badge +24

Als u al zo lang klant bent, dan heeft u ook al meerdere keren de kans gehad om korting te krijgen. Want tot een jaar of 5 geleden was het heel goed mogelijk om ook als bestaande klant te verlengen met "nieuwe klanten korting". Dat kon toen gewoon, kwestie van ff bellen. Het is pas een paar jaar dat da niet meer kan. 

Reputatie 7

Hoi Wimlee, ik heb voor het overzicht in jouw eigen topic een reactie gegeven: Korting of cadeaus bestaande klanten? :)

Reageer