Vraag

TV en Internet werkte weken niet meer.

  • 16 October 2020
  • 4 reacties
  • 28 keer bekeken

Ineens werkte tv en internet niet meer. Vervolgens diverse keren en dus uren aan de telefoon gehangen om het te bespreken en opgelost te krijgen. Uiteindelijk is er een monteur gekomen die het niet kon oplossen. Er bleek iets met de kabel bij het verdeelstation te zijn 600mtr verderop. Daar moest weer een andere afdeling voor komen. Ik zou gebeld worden voor een afspraak. Gebeurde niet toen zelf maar gebeld. Er is een monteur gekomen en die gaf direct aan dat het kastje bij het verdeelstation vol zand en troep zat tevens liepen de diverse kabels als een wir war door elkaar, kortom een zooitje. De monteur heeft er foto's van gemaakt. Ook vertelde hij mij dat het een kwestie van tijd zou zijn voor het weer mis zou gaan. En idd 1 week later weer het elfde euvel. Weer eerst een monteur aan huis die het niet kon oplossen maar dat wisten we al vervolgens de andere afdeling die weer moest gaan graven na weer zelf er achteraan te hebben gebeld. Inmiddels werkt het maar niemand weet voor hoe lang.
Dit geheel heeft behoorlijk wat frustratie ergernis en wat al niet meer opgeleverd. Ik geef het nu kort weer maar vond het belachelijk zoals er met deze klacht is omgegaan. Hoe nu verder voor het weer mis gaat?
 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi keepersacademie, welkom op het forum. 

Dit klinkt inderdaad niet goed, en top dat je het hier aangeeft. 

Mag ik even meekijken naar wat hier precies aan de hand is? Weet je nog wanneer die monteur langs is geweest die het rommeltje heeft geconstateerd in de wijk- of verdeelkast? 

Zou je ook je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 

Reputatie 7
Badge +24

Keepersacademie, ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen. 

Beste,

Inmiddels alweer voor de derde keer hetzelfde euvel. Monteurs adviseren om naar een andere provider te gaan. Geprobeerd een klacht aan te maken wat een ellende is dat ……… Niet gelukt dus.
 

Reputatie 7
Badge +24

Ik kijk dit alsnog voor je na als je je profiel even invult. :relaxed: