Vraag

Problemen met internet en wifi op glasvezel aansluiting

  • 27 July 2020
  • 18 reacties
  • 132 keer bekeken

Hoi heb een probleem 

tv met div foutmeldingen geen internet een expririabox die aan en uit gaat geen WiFi en zeer lage snelheid met een 500/500 aansluiting 

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Badge +19

Je hebt glasvezel neem ik aan. Heb je het glasvezelkastje al een keer 2 minuten van de stroom gehaald?

tv met div foutmeldingen geen internet een expririabox die aan en uit gaat geen WiFi en zeer lage snelheid met een 500/500 aansluiting 

Ja zeker al alles geprobeerd 

Badge +19

Welke experiabox heb je en zijn de tv ontvangers direct met een kabel aangesloten op de experiabox of zit er iets tussen zoals een draadloos verbindingsset of een switch?

Badge +19

3x hetzelfde probleem melden heeft natuurlijk geen zin. 

Nee alles zit in de experiabox aangesloten 

Mook de laptop bedraad aangesloten maar als het ff werkt komt de snelheid niet boven de 6 mbit uit

Ex-president box gaat aan en uit en we zitten er toch echt niet aan (stille kracht) denk ik

Ok ben nieuw hier

Badge +19

Blijkbaar gaat er iets fout tussen de kast en het modem. Hier kan je niks aan doen. Er zal een monteur moeten komen. Een medewerker reageert hier vanzelf op maar de wachttijd is lang momenteel.

Nog steeds niet opgelost komt ook een vreemde lucht bij de experia box vandaan Beetje schroeilucht wat moet ik nu doen

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Mirrorman, welkom en excuses voor de late reactie! Ik hoop dat je de Experia Box na jouw laatste bericht van het stroom gehaald hebt en even telefonisch contact gezocht hebt?  Ik adviseer in ieder geval om de bekabeling eens te checken en het lijkt me inderdaad verstandig om iemand langs te laten komen of een nieuwe Experia Box te regelen. Wil jij je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ik kijk graag met je mee. 

Beste marcia

heb nieuwe box gevraagd en is toe gestuurd 

mu het volgende krijg ik de box thuis blijkt het een gebruikte te zijn helemaal vergeeld en vol met krassen omdat hij bij ons in de kamer staat neem ik hier geen genoegen mee ook zou ik de box 12 krijgen maar is niet toe gestuurd maar wanneer krijg ik nu een nieuwe nog niets bekend 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie inderdaad dat het laatste verzoek vrijdag ingediend is! Ik ga er vanuit dat je binnen enkele werkdagen een reactie krijgt. Mocht ik uiteindelijk toch nog iets voor je kunnen doen, weet je me te vinden!

Reputatie 7
Badge +30

Hoe staat het er nu voor, @Mirrorman?

Nieuwe box gehad

maar WiFi blijft probleem valt weg en geen goede snelheid  haal net 20 mbt

Reputatie 7
Badge +30

Dat is erg jammer! Hoe ver zit jij van de Experia Box af als je merkt dat het wegvalt? En valt dan alles weg (bekabeld internet, itv) of alleen de wifi? Heb jij ook versterkers staan? Wil je in ieder geval de Wifi Manager eens doorlopen én een bekabelde speedtest doen? Ik wil graag weten of je lijn verder wel in orde is. 

Alleen de WiFi is het probleem 

heb de manager al uit gevoerd lampje van de box gaat ook steeds uit  zit+-3 meter van box

1 extra experia range extender gekocht bij de kpn winkel

tevens de extra box bedraadt aangesloten

Reputatie 7
Badge +30

Ik heb even meegekeken, maar ik kan de gegevens van de Wifi Manager niet opvragen. Wanneer heb je deze doorlopen? Welk lampje gaat er steeds uit? Die van de wifi? Je hebt de Experia Wifi? Het zwarte vierkante kastje? Top dat je deze bekabeld aangesloten hebt in ieder geval!Â