Beantwoord

Tv-ontvanger niet geleverd

  • 23 November 2020
  • 8 reacties
  • 86 keer bekeken

Vandaag zou het nieuwe modem tussen 12:00 en 18:00 geleverd worden.

het is nu 19:11 uur en de bezorgdienst is nog niet geweest.

wanneer wordt het modem nu geleverd?

ik heb speciaal vrij genomen vanmiddag.

hoe gaat dit nu verder afgehandeld worden?

 

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 28 November 2020, 10:24

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Wolferec, welkom op ons forum!

Heb je jouw nieuwe modem inmiddels ontvangen of kan ik je nog ergens mee helpen? Indien je nog niets hebt ontvangen, vul dan je forumprofiel aan met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer. Deze gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Als je hier een seintje geeft wanneer je dit gedaan hebt, dan kijk ik wat ik voor je kan betekenen.

Vandaag profiel update gedaan

nog steeds niets gehoord

vraag staat nu al meer dan een week uit

Reputatie 7
Badge +17

Bedankt voor het invullen van jouw profiel.

Ik zie dat het gaat om het omruilen van de tv-ontvanger. Ik zie de bestelling terug, maar het lijkt er op dat het pakketje retour afzender is gegaan. Ik wil je daarom voorstellen om de omruiling opnieuw in gang te zetten. Dat kan je eenvoudig zelf doen door gebruik te maken van onze servicetool apparatuur controleren en omruilen

De service tool werkt niet.

Ik kan de laatste handeling "het bevestigen van de afspraak” niet doen.

 

waarom pakket retour afzender gegaan is begrijp ik niet.

Ik ben die dag de hele dag thuis geweest.

nu met een ander e-mail adres wel gelukt

order met ref 4282286 gegenereerd

kan modem op 3 december bij de COOP in Zevenaar ophalen

Reputatie 7
Badge +17

Waarom het pakketje retour afzender is gegaan durf ik je ook niet te zeggen, dat is voor mij niet inzichtelijk. Ik ben in ieder geval blij om te lezen dat het toch nog gelukt is om de nieuwe tv-ontvangers aan te vragen. :blush:

Beste Denise

Ik zie in een e-mail van KPN dat je nog op een antwoord wacht.

Mijn excuses daarvoor.

Ik heb heb het nieuwe modem intussen ontvangen.

Ik kreeg ruimschoots van te voren een melding op mijn mobile dat het pakketje klaarlag bij de COOP in Zevenaar.

Aansluiten van het modem ging zonder problemen.

Na het aansluiten was ik aangenaam verrast over het feit dat alle “oude” instellingen bewaard gebleven zijn.

Het nieuwe Modem werkt weer perfect. Lange wachttijden, met omschakelen van programma's,  behoren voorlopig weer even tot het verleden.

Dus case closed.