Beantwoord

Tv-ontvanger werkt niet goed; haperend beeld of geen beeld/geluid

  • 9 August 2021
  • 15 reacties
  • 211 keer bekeken

Badge

Mijn modem hapert regelmatig en heb dan geen beeld en geluid meer. Maar mijn idee is de ingang van de HDMI niet goed meer.  Als ik aan de kabel wiebel dan gaat ie soms weer aan en daarna kan ie weer uitvallen. Het ligt niet aan de kabel zelf want dat heb ik al uitgeprobeerd.  Net een andere kabel hetzelfde probleem

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 12 August 2021, 11:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

15 reacties

Reputatie 7
Badge +10

Modem heeft geen hdmi, je bedoeld een tv ontvanger :smile:

 

Ok, ja een andere hdmi kabel is dan inderdaad het 1e wat je zou moeten proberen, maar dat heb je al gedaan. Is dat "wiebelen" aan de tv omtkant, of de tv kant? Maw, heb je ook ander hdmi poort op de tv geprobeerd?

Badge

Ja die kant is het niet.  Het is echt van de modem

Reputatie 7
Badge +10

Ok, en je hebt meerdere kabels geprobeerd?

 

Ja als hij steeds contact verliest moet hij omgeruild worden. 

Je kan bellen, 0800 0402, of wachten tot een moderator hier reageert. 

In de tussentijd je profiel vast zo compleet mogelijk invullen, dan kan een moderator gelijk aan de slag.

Reputatie 7
Badge +10

Oh en welke ontvanger heb je?

 

 

Badge

Ok zal ik doen.  
 

het is de onderste

Reputatie 7
Badge +19

Hoi @Yvonnetopic, het is natuurlijk niet handig als je beeld en geluid zomaar of geregeld wegvallen. We doen ons best om je hier op het forum zo snel mogelijk te helpen, maar het gaat niet zo snel als bellen of chatten met onze klantenservice. Gelukkig zie ik dat Dennis je al op weg geholpen heeft :) 

Je had al een andere HDMI kabel getest en dat maakte geen verschil, goed dat je dat al hebt geprobeerd. Heb je ook een andere HDMI poort op de tv kunnen proberen? Heb je intussen contact gehad met de klantenservice? 

Badge

Nee ik heb geen contact gehad met de klantenservice. Ik heb idd alles gedaan en wacht nu tot ik misschien een nieuwe modem toegestuurd krijg. Verder snap ik er hier niet veel van hoe het werkt. Het ligt gewoon duidelijk aan die ingang van de modem en wacht tot een moderator me helpt

Reputatie 7
Badge +19

Ok zal ik doen.  
 

het is de onderste

Prima! Ik wist niet zeker of je hiermee bedoelde dat je je gegevens zou invullen, of de klantenservice zou bellen, vandaar de vraag 🙂 Ik help je verder.

Ik heb het verzoek bij de specialist ingediend om jouw tv-ontvanger te vervangen in verband met de (half)defecte HDMI poort. Je ontvangt zo snel mogelijk een e-mail of sms met een bevestiging hiervan, met daarin meer informatie over de verzending. Ik verwacht dat je 'm morgen kunt omruilen bij het servicepunt in jouw buurt, dat betekent dat je de oude tv-ontvanger daar inlevert en de nieuwe meteen mee krijgt. De details staan in de berichten die je ontvangt. Ik hoor graag of het allemaal is gelukt.

Reputatie 7
Badge +19

@Yvonnetopic Nog even een update, de tv-ontvanger is voor je aangevraagd! Je ontvangt de bevestiging per email en sms. We hebben er voor de zekerheid ook een nieuwe HDMI kabel bij gedaan :) Laat maar weten hoe het gaat met de nieuwe tv-ontvanger en kabel.

Badge

Ok dank u wel

Reputatie 7
Badge +19

@Yvonnetopic Nog even een update, de tv-ontvanger is voor je aangevraagd! Je ontvangt de bevestiging per email en sms. We hebben er voor de zekerheid ook een nieuwe HDMI kabel bij gedaan 🙂 Laat maar weten hoe het gaat met de nieuwe tv-ontvanger en kabel.

@Yvonnetopic Is alles gelukt met de nieuwe tv-ontvanger en heb je 'm intussen al kunnen uitproberen? Laat het gerust weten als ik je ergens mee kan helpen.

Badge

Ik kwam helaas verleden week in het ziekenhuis terecht. Ik ga m van de week ophalen en laat dan weten of het gelukt is

Reputatie 7
Badge +19

Ik kwam helaas verleden week in het ziekenhuis terecht. Ik ga m van de week ophalen en laat dan weten of het gelukt is

Oef, niets dat al te ernstig is hoop ik :disappointed_relieved: Beterschap! En dat is helemaal prima, doe rustig aan en ik hoor vanzelf hoe alles is gegaan.

Badge

Ja dat helaas wel.  Maar ik heb de tv ontvanger opgehaald , de oude terug gegeven en ingesteld en hij doet het weer.  Bedankt voor alles!!😀

Reputatie 7
Badge +19

Ja dat helaas wel.  Maar ik heb de tv ontvanger opgehaald , de oude terug gegeven en ingesteld en hij doet het weer.  Bedankt voor alles!!😀

Ach, bah wat naar. Ik ben in ieder geval blij dat je tv-ontvanger het nu weer goed doet. Graag gedaan, veel beterschap en je weet ons hier te vinden als we iets voor je kunnen doen :blush: