Beantwoord

Twee bedragen afgetrokken

  • 14 June 2020
  • 6 reacties
  • 100 keer bekeken

Ik heb op mijn bankrekening gezien dat KPN zowel op 13 mei als op 27 mei twee bedragen van €49,54 heeft afgetrokken. Op mijn KPN-factuur staat alleen het ene bedrag van €49,54, dat was het activeringsbedrag enz. Kunt u mij vertellen waarom er nog €49.54 van mijn bankrekening is afgeschreven? in 1 maand tijd heb ik in totaal €122,83 betaald aan KPN, waarom? Het zou maar één €49,54 moeten zijn en dan €23,75 nu in Juni.

icon

Beste antwoord door Sanne van KPN 21 June 2020, 18:33

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @J-P Geldenhuys , kijk eens in MijnKPN welke facturen er wanneer zijn aangemaakt.

 

Reputatie 7
Badge +17

Hoi @J-P Geldenhuys en welkom op het forum! Staan er inmiddels ook twee facturen in je MijnKPN die deze bedragen kunnen verklaren? Kijk ook op de tweede pagina van de factuur/facturen. Daarin staan de kosten exact uitgelegd. Mocht daar toch iets niet op kloppen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens, naam en geboortedatum van de contractant, het 06-nummer waar het om gaat (indien van toepassing) en de laatste 3 cijfers van het bij ons bekende IBAN?  De laatste twee kun je bijvoorbeeld in het veld ‘Persoonlijke opmerkingen’ zetten. Alle velden waar privé achter staat zijn alleen inzichtelijk voor jou en de moderators op dit forum. Dan kijk ik met je mee.

Reputatie 7
Badge +17

@J-P Geldenhuys Ik heb niets meer van je vernomen, dus ik hoop dat de facturen het een en ander duidelijk hebben gemaakt. Mocht je toch nog vragen hebben, laat het gerust weten! 

Het punt is dat er twee bedragen werden afgetrokken van 49,54 euro in dezelfde maand, dat had slechts één keer moeten zijn, aangezien het het activeringsbedrag was en daarna had de normale 23,75 euro moeten zijn.  Ik ben het er volledig mee oneens als je zegt dat het juist was om twee keer de 49,54 euro af te trekken.  In één maand betaalde ik in totaal 122 euro alleen op mijn internet thuis !!!

De factuur die ik ontving was voor slechts één bedrag van 49,54 euro !!!!  Beide pagina's !!!  In totaal niet 99,08 euro !!!

Reputatie 7
Badge +25

Hoi @J-P Geldenhuys. Sanne zegt ook niet dat het juist was… Als het niet klopt, dan moeten we daar wat aan doen, zo simpel is het. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan gaan we voor je op onderzoek uit.