Beantwoord

Twee weken wachten op een modem, volgens Track & trace nog niet bij PostNL kantoor

  • 4 June 2022
  • 6 reacties
  • 76 keer bekeken

dag. twee weken geleden heb ik een nieuwe modem gevraagd. Er wordt gezegd dat hij is wordt direct bezorgd met PostNL en ontving ik een trace & track link. Tot nu heb ik niet en de trace & track ling zegt dat de pakket is nog niet daar bij postNL kantoor
 

icon

Beste antwoord door Anonymous 4 June 2022, 17:59

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @max3034 2 weken wachten op een modem is ook niet normaal, meestal heb je zo'n modem binnen een paar dagen in huis op de wijze van dat je bij het ophalen van je modem meteen je oude in moet leveren.

Even bellen met 0800 0402.

Succes.

 

Even bellen met 0800 0402.

Succes.

 

Dank

Ik heb gebeld (voor 1700) krijg ik een antwoordapparaat
 De communicatie met de KPN is te lastig 
Je krijgt niet zomaar een mens aan de lijn

Reputatie 7
Badge +24

dag. twee weken geleden heb ik een nieuwe modem gevraagd. 

KPN stuurt niet zomaar een nieuw modem. Daar moet echt een reden voor zijn. Waarom wilt u een nieuw modem? Welke heeft u nu?

Hallo @max3034 dan a.s. dinsdag even bellen, dan zijn ze er weer voor dit soort zaken.

Toen je gisteren belde waren ze waarschijnlijk al gesloten voor dit soort zaken.

Voor storingen en defecten is het nummer 24/7 bereikbaar.

Succes.

 

Reputatie 7

Hoi @max3034, welkom bij ons op het forum. Dat is lang wachten op een nieuw modem inderdaad, dat zou niet zo lang moeten duren. Is het inmiddels gelukt om contact te krijgen met 0800-0402 en via die weg meer duidelijkheid te krijgen over de verzending van het nieuwe modem? 

Ik heb KPN gebeld en ze hebben het opgelost

Dankjewel