Beantwoord

Uitroepteken naast wifi symbool op mobiele telefoon

  • 27 July 2020
  • 7 reacties
  • 7780 keer bekeken

ik heb sinds 2 maanden internet via kpn ( glasvezel ).

maar vanaf het begin heb ik regelmatig het probleem dat op mijn mobiel een wifi symbool zie met een uitroepteken ernaast.

als ik wifi uit en aan zet is het probleem tijdelijk verholpen.

 

ik heb de experiabox v10 via mijnkpn opnieuw gereset, de superwifi opnieuw aangemeld.

 

dit alles geeft geen verbetering.

dit probleem is op alle mobiele telefoons

 

ik hoor graag een reactie.

 

met vriendelijke groet,

 

andre kok

icon

Beste antwoord door PeterG 3 August 2020, 13:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Badge +19

Is de super wifi's bekabeld aan de experiabox? Is de Wi-Fi uit op de experiabox? Gebruik je ergens draadloze verbindingsets?

Reputatie 7
Badge +24

Hoe zijn de SuperWiFi's aangesloten? Met de origineel meegeleverde platte kabel rechtstreeks op de Experiabox? 

Ik heb de superwifi bij de experiabox met de plattekabel aangesloten. De andere draadloos maar wel met de plattekabel gesynchroniseerd. En ja, WiFi op experiabox is uit. Heeft apparaat zelf gedaan.

Badge +19

Heb je de installatie al een keer helemaal opnieuw gedaan? Alles van de v10 halen. Resetten, super wifi's resetten en weer 1 voor 1 aansluiten. 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @andre kok, welkom! Wat jammer om te lezen dat je hier steeds tegenaan loopt! Hoe staat het er nu voor? Heb je inderdaad de installatie al eens volledig opnieuw gedaan?

Werkt het dan ook niet, als het uitroepteken er staat? Wel, dan zou ik me geen zorgen maken (maar wie ben ik). Als het dan niet werkt lijkt er iets mis te zijn.

Via google gevonden tekst (en spel/taal-fouten maar gelijk gecorrigeerd)

Doorgaans betekent het uitroepteken bij het wifi-icoontje dat er verbinding is met een draadloos netwerk, maar dat het toestel geen verbinding met het internet kan detecteren. Soms werkt dan het vergeten en opnieuw instellen van het wifi-netwerk. Soms is het bereik te zwak.

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt. Hopelijk werkt de wifi alsnog naar behoren. Als we nog iets voor je kunnen betekenen, laat je het dan weten?