Upgrade naar VVDSL uitgesteld

  • 5 May 2020
  • 9 reacties
  • 129 keer bekeken

Ik wacht al sinds 2013 (Postcode 3032 Rotterdam centrum/noord) op een beloofde upgrade, fourstack site werkt inmiddels ook niet meer. Laatste schermprint was van 2017, later zijn alle beloofde upgrades weer ingetrokken.


*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Ik heb er niet veel verstand van, maar zit u nu op 11mbit of op 80 en die upgrade van 10mbit is niet enorm spectaculair toch?

Ik zit nu op VDSL2 + dus 40 Mbit (in de praktijk 33) en zou met de beloofde upgrade naar meer dan de dubbele snelheid gaan, dus dat is toch wel een flinke verbetering zou ik zo zeggen. Maar of het er ooit nog van gaat komen...ik geloof er niet meer in.

Badge +19

En waarom heb je geen pair bonding dan?

T-Mobile thuis doet niet aan pair bonding. En het is me het prijsverschil niet waard. Kost € 47,50 bij KPN tegen € 28,75 wat ik nu betaal.

Reputatie 7
Badge +24

De kans is aanwezig dat die beloofde upgrade ook inclusief pairbounding bounding is. Daar al eens aan gedacht? U spreekt over "flinke verbetering", maar is dat wel zo? Nu is 80 mogenlijk, dat zou 90 worden. Is dat "flink"? U heeft geen 80 omdat uw provider pair bounding niet levert. Maar dat is uw probleem / keuze, daar houd Fourstack geen rekening mee.

Beste Nick, de beloofde upgrade is exclusief pairbonding. Met pairbonding is in theorie inderdaad 80 mogelijk met een 100 Mbit abonnement bij KPN. De buren hebben het maar in de praktijk komt de snelheid niet hoger dan 60 Mbit. Zolang de upgrade er niet komt, ga ik geen duurder abonnement aan.

Reputatie 7
Badge +24

Hoe komt u erbij dat de upgrade exclusief pairbounding is? Waar ziet u dat staan?

Reputatie 7
Badge +25

Hi @damluc, welkom hier. Dat is een oude screenshot zeg. Tegenwoordig kan je dat allemaal niet meer zien. Daar is een reden voor: het is te onbetrouwbare info. Hoewel ik snap dat je hier aanklopt, moet ik je toch doorverwijzen naar https://www.kpnnetwerk.nl/ (of eventueel naar T-mobile). KPN de provider is hier geen partij in namelijk. KPN Netwerk NL gaat over het netwerk zelf (en dus de upgrades). 

Beste Paul, bedankt voor de tip. Ik heb ze een bericht gestuurd, ik verwacht geen concreet antwoord. Meer zoiets van schrijf je in en wanneer het zover is dan hoor je het wel. Dat heb ik al zo vaak gedaan, frustrerend is het dat de plaats waar je woont bepalend is voor je internetsnelheid. En dat in de 2e stad van Nederland…..