Beantwoord

Upgraden netwerkkasten.

  • 1 February 2019
  • 5 reacties
  • 130 keer bekeken

Hallo,
ik woon in een zogenaamd buitengebied. Hierdoor krijg ik maar 13Mb internet snelheid binnen.
Hier had ik geen hinder van. Ik heb 2 televisies en 2 mobiele apparaten die internet verbruiken.
Maar na dat KPN de zenderpakketten heeft geupgrade, werd er een grotere hoeveelheid internet verbruikt door mijn televisies waardoor er niet genoeg overblijft voor een stabiel WiFi signaal.
Ik heb toen van die WiFi versterkers gekregen en geïnstalleerd, monteur langs gehad(die trouwens zn ogen uitkeek dat ik maar 13Mb kreeg in mijn woonplaats) maja als er niet meer komt, kan je er ook niet meer van maken.
De monteur vertelde ons dat hij even in de kast buiten had gekeken en dat die voorbereid was voor een upgrade. Het enige wat nog moest gebeuren was die upgrade activeren.
Nu blijkt dat dat de komende 6 maanden of een jaar of langer nog niet op de planning staat. Ik heb al heel veel mensen gesproken en mee gechat maar ik krijg overal, het staat niet op de planning, ik kan u niet helpen.
Waarom staat dit niet op de planning?
Is het dermate veel werk om die kast die upgrade te geven?
Wie of wat bepaald welke kast er wel op de planning staat?
Zou ik anders een tegemoetkoming of vergoeding kunnen krijgen? Gezien ik dus op een verouderde aansluiting zit en daardoor niet optimaal gebruik kan maken van de aangeboden producten.

Ik zit met veel onbegrip. Ik heb een probleem, er is een oplossing. Maar die wil of kan KPN niet uitvoeren. Waarom?
Ik word nu min of meer gedwongen op zoek te gaan naar een andere provider. En daar heb ik geen zin in. De keuze is hier niet reuze. En ik was altijd erg tevreden over de service van KPN.

Kan iemand mij alstublieft nu een een antwoord en duidelijkheid geven?
Dank u.
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 2 February 2019, 14:04

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ha @Subaron09, goede vraag. Er kunnen verschillende redenen zijn, waarom het bij jou nog niet geüpgraded wordt. De meest voor de hand liggende reden is simpelweg dat we andere kasten eerder in de planning hebben staan. Je kunt je inschrijven op de nieuwsbrief van KPN NetwerkNL. Dan wordt je op de hoogte gehouden!
Dank u voor u reactie @Marcia_ .
Dit is een antwoord dat ik al meerdere malen heb gehoord.
En toch ga ik daar niet mee akoord. Waarom weet niemand wanneer dit wel in de planning komt? Is dit niet in te plannen? Hoeveel werk Is het om de kast te upgraden?

Het is niet dat ik vind dat ik voorrang heb op andere mensen. Er zullen vast meerdere zijn met dit zelfde probleem.
Maar zijn er dan dermate veel kasten niet meer up to date dat dit zo lang moet duren?

Ik ben ook gewoon betalende klant, en het gene waarvoor ik betaal werkt niet naar behoren. Dit moet worden opgelost, de oplossing Is er. Maar die kan niet worden uitgevoerd.
Vandaar mijn frustratie.
ik begrijp heel goed dat de klantenservice medewerkers mij er niet mee kunnen helpen.

Maar in alle gesprekken heeft niemand mij eerder verwezen naar KPN NetwerkNL.

Ik zal daar eens contact opnemen.
Nogmaals dank voor u reactie.
Reputatie 7
Badge +30
Hoe het precies zit, weten wij (klantenservice) niet. KPN NetwerkNL gaat over het netwerk en toebehoren en zij kunnen je vast iets meer vertellen, maar ook geen datum waarop het gaat gebeuren. Schrijf je in op de nieuwsbrief en zodra er meer bekend is, hoor je dit dan van hen.Ik kan er helaas niets anders van maken op dit moment 😞.
Inmiddels contact gehad met KPN NetwerkNL. Werkzaam heden schijnen in Juni te gaan gebeuren. Ook contact gehad met KPN klantenservice en iets kunnen regelen om de tijd te overbruggen.
Reputatie 7
Badge +30
Heel fijn!