Beantwoord

v10 internet rood

  • 13 August 2020
  • 9 reacties
  • 90 keer bekeken

Badge

De v10 gaat internet en service op rood ongeveer om de 2 uur dit gebeurt sinds 12-8  toen is er ook onderhoud geweest snachts en een update voor tv. Alles resetten en stekkers eruit en dan werkt het weer even

icon

Beste antwoord door Remco Snaayer 20 August 2020, 17:18

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Badge +19

Een rood lampje is niet goed. Vaak is er dan iets mis tussen de centrale en je modem.  Daar kan je niets mee. Morgen even bellen met de klantenservice 0800-0402. Tegen de computer die je aan de lijn krijgt zeg je ik wil een medewerker spreken en dan vertel je het verhaal. 

Badge

Die kunnen geen fout ontdekken, die zeggen dan even resetten en stekker eruit. Doet hij het weer, en fijne dag verder

Badge +19

Dan wordt het wachten op een medewerker hier.  Overigens zal de hitte van de afgelopen dagen ook niet meegewerkt hebben. Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  Het duurt wel een paar dagen want het is druk en vakantietijd.

Badge

Monteur komt pas maandag, ik lees hier nu al veel storingen hier met de v10. En denk echt dat het door al die updates komen. 

 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Remco, welkom op het forum! Goed om te lezen dat er al een monteur is gepland. Een update voor de tv ontvanger heeft geen invloed op je verbinding an sich. Dus die zal hier het probleem niet zijn. Onderhoud kan wel van invloed zijn. 

Dus dan is het goed dat er een monteur langskomt. Ik hoor dan ook graag maandag hoe het monteursbezoek is afgelopen. Mocht er dan nog wat aan de hand zijn kunnen we van daaruit dit verder oppakken.

Badge

Hoi Remco, welkom op het forum! Goed om te lezen dat er al een monteur is gepland. Een update voor de tv ontvanger heeft geen invloed op je verbinding an sich. Dus die zal hier het probleem niet zijn. Onderhoud kan wel van invloed zijn. 

dus dan is het goed dat er een monteur langskomt. Ik hoor dan ook graag maandag hoe het monteursbezoek is afgelopen. Mocht er dan nog wat aan de hand zijn kunnen we van daaruit dit verder oppakken.

Het kan ook biet mijn schuld zijn, maar zomaar ineens. Af en toe stilstaand beeld en complete uitval om de 2 uur. En dan niets te meten of te traceren. Onderhoud in de nacht uitgevoerd althans volgens een sms en daarna gebeurt het, dan zit er toch iets niet goed in bepaalde protocollen. Helaas heb ik er te weinig verstand van om er zelf in te duiken en het te veranderen 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi Remco, ik zie hier dat er gisteren weer een monteur is geweest. Is het nu ook opgelost?

Badge

Nu is het opgelost. Alles is gedaan van stekkertje,modem,repro en als laatste een poort wissel. De monteur zei dat dit de laatste weken veel voor kwam na alle onderhoud en updates 

Reputatie 7
Badge +30

Goed om te horen, Remco!