Beantwoord

V10 ruilen voor Box 12

  • 27 January 2021
  • 13 reacties
  • 302 keer bekeken

hoe kom ik aan de Kpn Box 12

icon

Beste antwoord door Nick83 27 January 2021, 13:20

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Euhm... Welke box heeft u nu? Is deze stuk?

box 10  is niet stuk maar wil ook wifi 6

Reputatie 7
Badge +24

U krijgt bij KPN pas een andere box als uw huidige box stuk is. KPN ruilt geen apparatuur om die niet stuk is. Dit zou enorm kostbaar en enorm slecht voor het milieu zijn.

waar slaat dat nu op als ik nieuwe abonnee ben krijg ik ook de box 12 ik wil gewoon betere wifi heb al twee wifi versterkers 

nog een vraag wanneer gaat de Arris Vip 5202 werken met google home

Reputatie 7
Badge +24

nog een vraag wanneer gaat de Arris Vip 5202 werken met google home

Nou... verwacht daar maar niet teveel van... 

waar slaat dat nu op als ik nieuwe abonnee ben krijg ik ook de box 12 

Ja... een nieuwe klant krijgt een nieuwe box ja. En vervolgens is het de bedoeling dat ze daar vele jaren gebruik van maakt. De nieuwe klanten die nu een KPN Box 12 krijgen zullen daar ook 10 tot 15 jaar gebruik van moeten maken. Terwijl er in die periode hoogstwaarschijnlijk ook wel een KPN Box 14, 15 en 16 geïntroduceerd zal worden. Met mogenlijk WiFi 7 of 8 of allerlei andere nieuwe functies. Die KPN Box 14, 15 of 16 krijgt u dan misschien wel als uw huidige box stuk is.

Slaat nergens ik heb ook de vorige box kunnen omruilen voor de 10 was ook niets mis mee ook voor betere WiFi een beetje klantvriendelijk kan geen kwaad er zijn anders nog genoeg andere providers

 

Hallo @Keja , even voor de duidelijkheid, iedere nieuwe klant krijgt niet automatisch de Box 12, daar dat modem ook zijn beperkingen heeft, afhankelijk van de wensen van de klant en de technische (on)mogelijkheden op het betreffende huis/werk-adres worden ook nog steeds de V10 en de V10a aan nieuwe klanten uitgeleverd.

Persoonlijk vind ik en meerdere forumleden met mij, vinden de V10 tot op heden nog steeds het beste en meest flexibele modem dat je maar kunt hebben, dus koester de V10.

 

Reputatie 6
Badge +8

@JanD volgens de website van KPN krijg je als nieuwe klant de box 12. Maar inderdaad als nieuwe klant.

@JanD volgens de website van KPN krijg je als nieuwe klant de box 12. Maar inderdaad als nieuwe klant.

Hallo @HGD , standaard ja, maar niet iedere (nieuwe) klant is standaard.

Er zijn klanten met pairbonding, met 4G buitengebied, dan heb je al niets aan een Box12, maar alleen een V10 en zo zijn er nog meer voorbeelden te noemen.

 

 

 

Reputatie 2

Slaat nergens ik heb ook de vorige box kunnen omruilen voor de 10 was ook niets mis mee ook voor betere WiFi een beetje klantvriendelijk kan geen kwaad er zijn anders nog genoeg andere providers

 

hahaha dan ga je toch lekker naar dat brakke Ziggo of zo met alle storingen van dien?

Doei!

Heeft kpn geen contact nummer om een medewerker te praten als je een vraag hebt? Is lastig als je nergens een antwoord op je vraag online kan vinden 

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Sherry6784 

KPN klantenservice is telefonisch bereikbaar via 0800 0402 (gratis nummer)

Je kan ook chatten.

Ga naar https://www.kpn.com/service.htm 

Kies dan een onderwerp en vervolgens “Ik heb een andere vraag of wil contact”, dan vind je alle contact mogelijkheden een flink stuk lager op het scherm.