Beantwoord

V10a op rood sinds update van Telfort naar KPN

  • 24 June 2021
  • 3 reacties
  • 81 keer bekeken

Hallo, bij mij blijft de Experia v10a ook op rood,

sinds 23-06-2021

van alles geprobeerd.( is nog een modem van telfort sinds feb. 2019) nu dus op kpn werkte goed tot de update aankondiging en berichten van kpn dat ze geen verbinding met mijn modem konden krijgen en dus de update niet lukte. modem stond wel altijd aan. wat nu. ?

 

*admin: afgesplitst en link toegevoegd

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 24 June 2021, 11:05

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @John Ru, welkom op ons forum!
Hier zijn een paar mogelijke oplossingen voor. 

  • Herstart je modem
  • Reset je modem door het resetknopje (achterop)10 seconden ingedrukt te houden.

Als dit het allebei niet oplost hebben we nog de monteursreset:

Monteursreset voor de V10a
Druk de reset button (gaatje achterop het modem) én de WPS-knop (aan de zijkant) 7 seconden in. 
Na het loslaten reset het modem zich. 

Het opstarten kan hierna ongeveer een half uur duren.
Mocht dit het niet oplossen kun je het beste met ons bellen op 0800-0402 of chatten via www.kpn.com/service. Mijn collega's daar kunnen je het snelste helpen.

Dank voor jullie tips, ik heb hierna het glasvezel modem gereset,

en op 4 diverse manieren de V10A gereset mocht helaas niet baten.

0800-0402 gebeld na uitleg ff wachten kreeg bericht voor een modem wissel via postnl ed.

oude v10a is retour, de nieuwe KPN Box 12 nu 2 dagen later geinstaleerd, deze was in no time online en alles  lijkt goed te draaien ! tot nu toe ben ik tevreden, allemaal dank voor het meedenken !

Reputatie 7
Badge +20

Ah top! Fijn dat het nu goed is!
Bedankt voor je terugkoppeling!