Beantwoord

V8 wekelijks resetten

  • 30 January 2020
  • 3 reacties
  • 65 keer bekeken

Beste kpn, sinds maanden moet ik regelmatig (Wekelijks enkele malen)mijn antieke experia box V8 resetten. Soms is er geen internet bedraad, soms werkt de tv ontvanger niet goed enz. Als vaste klant heb ik dit modem al vele jaren en zijn er in de tussentijd ook al veel nieuwere experiaboxen uitgebracht. Ik heb het idee dat de V8 het allemaal soms niet kan bolwerken. Graag wil ik dan ook een nieuw modem van u ontvangen.

Met vriendelijke groet.

 

icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 9 February 2020, 11:32

Bekijk origineel

3 reacties

Badge

1200 even bellen servicedesk

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Blacky48. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je vaak jouw ExperiaBox moet resetten. Dat is zeker niet de bedoeling. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice (0800 0402)? Als het probleem nog niet verholpen is, dan kijk ik graag met je mee naar een oplossing. Zou je in dat geval jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Reputatie 7
Badge +21

Hoi @Blacky48. Welkom op het KPN Forum! Wat vervelend dat je vaak jouw ExperiaBox moet resetten. Dat is zeker niet de bedoeling. Heb je inmiddels al contact opgenomen met onze klantenservice (0800 0402)? Als het probleem nog niet verholpen is, dan kijk ik graag met je mee naar een oplossing. Zou je in dat geval jouw naam, postcode, huisnummer en klantnummer achter willen laten op het KPN Forum profiel? Laat je een berichtje achter in dit topic wanneer je dit hebt gedaan?

Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga ervan uit dat je via een andere weg een oplossing hebt gekregen voor dit probleem. Als dit niet het geval is, dan weet je mij te vinden.

Reageer