Beantwoord

V9 geen internet, broadband knippert

  • 23 June 2022
  • 1 reactie
  • 137 keer bekeken

Vanmorgen viel opeens het internet weg terwijl er wel verbinding is. Na rebooten en resetten nog steeds geen internet. Toen verder gaan kijken en gekeken of de dsl aansluiting nog in orde was. Dit bleek het ook niet te zijn, maar het broadband lampje blijft wel constant knipperen, ondertussen al 2 uur lang. Ook gekeken of er storingen oid waren maar ook dit bleek het niet te zijn. Hopelijk kan iemand mij verder helpen want ik zou het verder niet meer weten.

Admin: Titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

icon

Beste antwoord door Alexandra van KPN 23 June 2022, 10:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19

Goedemorgen en van harte welkom op ons forum @veguk.

Zo te lezen is de verbinding tussen ons netwerk en je modem op de een of andere manier weggevallen. Is de verbinding tussen het aansluitpunt en je modem nog in orde? Deze kabel zit in de DSL poort, tenzij je glasvezel hebt, dan is het de WAN poort. Die is nu belangrijk om te controleren.

De snelste weg om je verbinding na te kijken, is door te bellen met onze klantenservice. Je bereikt ze op 0800-0402. Via die weg heb je direct contact en kijkt mijn collega de verbinding meteen voor je na.

We helpen je ook met alle plezier via het forum, dat kan alleen ietsje langer duren. Vul in dat geval je forumprofiel zo volledig mogelijk in. Als je ons hier een seintje geeft, kijken wij de verbinding voor je na.