Beantwoord

Van internet&tv naar alleen internet

  • 29 September 2019
  • 5 reacties
  • 118 keer bekeken

Badge
Hallo allemaal,

Correct me if i'm whrong, ik had eerst internet & tv, maar doordat ik weinig tot geen gebruik maak van het tv pakket heb ik besloten om deze uit te zetten.

Maar nu komt het, tv heb ik uit het pakket weten te halen, maar ik ga hiermee meteen een nieuw contract aan, dan rijst bij mij de vraag hoe dan?
Want tv is optioneel en is na een jaarcontract vrij om uit het contract te halen zonder dus dat ik een nieuw contract aan ga.

Heb ik het nu zo mis? Of is er bij KPN wat mis gegaan?
icon

Beste antwoord door Anonymous 29 September 2019, 13:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24
TV is niet optioneel. Een abonement zonder tv is gewoon een compleet ander abonement dan dat met TV. Dus een nieuw contract.
TV is niet optioneel zoals telefonie dat sinds een tijdje wel is.
De meeste providers hebben 2 producten enkel Internet en Internet & TV.

Als het optioneel was zou je dat via MijnKPN naar believen aan of uitkunnen vinken net zoals snelheids verhogingen of eerder genoemde telefonie.

Er gaat wat dat betreft niks mis dit is hoe het werkt.
Reputatie 7
Hoi @Dennis Eek, wat Galdor en Nick aangeven klopt inderdaad. De TV is een onderdeel van het pakket wat je had, vandaar dat het ook in de naam van het pakket zat. Bij de wijziging is dat veranderd, en is er met het alleen internet abonnement een nieuw contract ingegaan. Dat klopt, het wordt ook genoemd in de bevestiging die je hebt gekregen hierover. Weet je daarmee voldoende?
Badge
Bedankt allemaal voor het duidelijk ophelderen.
Reputatie 7
Graag gedaan Dennis, als we nog iets voor je kunnen doen weet je ons te vinden 🙂