Beantwoord

Van Pretium naar KPN overstappen

  • 29 March 2022
  • 6 reacties
  • 393 keer bekeken

hoe kan ik van Pretium naar KPN overstappen?

 

icon

Beste antwoord door Ward_ 29 March 2022, 12:38

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Hallo @Jan Coehoorn ik denk op dezelfde manier als bij iedere andere provider, zie onderstaande link:

https://www.kpn.com/service/administratie/overstappen.htm

Succes.

 

Reputatie 7
Badge +10

@JanD Pretium is alleen telefonie en verder geen internet, TV of iets anders.

 

@Jan Coehoorn Als het je bedoeling is dat je ook weer met alleen telefonie naar KPN wil overstappen, dan kan je het beste even bellen met 0800-0402. Via de website van KPN is dit bijna niet meer mogelijk namelijk. Het wordt vrijwel altijd gecombineerd met een internet abonnement.

Ben je daarnaast ook geïnteresseerd in een nieuw internet en/of TV abonnement, dan kan je de link van JanD in het bericht hierboven gebruiken.

Ben je toevallig al klant bij KPN voor internet en/of TV dan kan je ook beter even de klantenservice bellen zodat zij je Pretium telefoonabonnement kunnen overzetten naar je bestaande KPN abonnement voor Internet en/of TV.

 

JanD + Ward, dank voor de reactie. De telefoonlijnen bij KPN waren slecht bereikbaar, maar inmiddels wel contact gehad en e.e.a. geregeld. Ik ben van Pretium af en de vaste lijn wordt met VOIP (xs4all) gecompenseerd. vr gr JanC.

 

en XS4ALL wordt weer gemigreerd naar KPN.

 

Ja, jammer… en ik denk dat Freedom geen alternatief is. In dit geval (wij zijn xs klant van het eerste uur) lijkt mij KPN de beste keus.

 

Ja, jammer… en ik denk dat Freedom geen alternatief is. In dit geval (wij zijn xs klant van het eerste uur) lijkt mij KPN de beste keus.

 

Freedom zal best goed zijn als je een fervente aanhanger bent van XS4All en je de veel hogere meerprijs t.o.v. KPN wilt betalen voor een abo.