Beantwoord

Van Telfort Glasvezel naar KPN Hussel

  • 20 February 2020
  • 2 reacties
  • 81 keer bekeken

Hallo,

Ik heb volledig glasvezel van Telfort, 100/100 en hd tv met opname en 2 maal mobiel abonnement Telfort

Ik wil overstappen naar KPN hussel. 

Mijn vraag is kan de overstap geregeld worden, maar maximaal 1 dag geen internet tijdens de overstap, ik werk n.l. voor mijn werkgever thuis

heb ooit een verandering van glasvezel binnen telfort gedaan en reggefiber de partij die de glasvezelverbinding maakt deed daar 4 weken over.

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 24 February 2020, 16:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi John, welkom op het forum! Een dergelijke overstap is geen enkel probleem. Dit kan namelijk met overstapservice. Wat inhoudt dat jouw Telfort abonnement actief blijft totdat de KPN apparatuur wordt aangesloten. Als het signaal er klaar voor is gaat, zodra jij of de monteur de Experia Box aansluit, het KPN signaal en abonnement van start. Vervolgens zorgen we ervoor dat Telfort dan wordt opgezegd per die datum.

Je kunt dit zelf regelen door via de website een nieuw abonnement bij ons te bestellen. Mocht je aanvullende vragen hebben, stel ze vooral, dan help ik je verder :)

Thnx, heb inmiddels de overgang van telfort, naar kpn hussel aangevraagd