Beantwoord

Van Telfort internet+tv naar KPN Hussel, maar ik zie geen tv optie staan

  • 26 July 2021
  • 6 reacties
  • 78 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +1

@Erik_  Op het forum het antwoord nog niet gevonden

Dit is een overzicht van mijn huidige TFT Telfort abonnement .

In de keuze voor  KPN Hussel internet  kom ik geen combinatie met  interactieve TV tegen .

Hoe / waar kan ik dat vinden zonder dat ik weer 4 weken zonder TV zit ?

mvr gr.

 

 

icon

Beste antwoord door Noordzee 26 July 2021, 15:45

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Ik heb een oud KPN abonnement en zou eigenlijk naar Hussel willen. Is iets goedkoper. Maar ik aarzel ook nog 😁

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Oberon 5 ,

Je kunt kiezen voor één van de Hussel Internet abonnementen. In die keuze krijg je dan in een vervolgscherm de mogelijkheid om TV bij te voegen. 

(Zolang je in het laatste scherm niet op OK/Akkoord hebt gedrukt, wijzigt er niets.)

 

 

Reputatie 7
Badge +28

Ik heb een oud KPN abonnement en zou eigenlijk naar Hussel willen. Is iets goedkoper. Maar ik aarzel ook nog 😁

Heb ik ook. Bij mij scheelt het een paar dubbeltjes….  Ik wacht ook nog even. 

 

Reputatie 4
Badge +1

@Nick83  & @Noordzee .

Als het inloggen bij Mijn KPN eindelijk eens lukt en ik bijvoorbeeld voor de 50mb internet Hussel  optie kies

dan krijg ik € 5,00 korting , mijn nieuwe abo prijs gaat dan  ondanks die “korting”  met € 4,00  omhoog.

Verder vallen alle ander kortingen weg op oa onbeperkt bellen./ vaste lijn e.d.

Verder heb ik vanaf het begin bij Telfort het pluspakket gratis , dat komt dan ook te vervallen.

Voor mij dus geen “overstap ” naar KPN  .

Trouwe klanten worden niet echt beloond.

Reputatie 7
Badge +28

Duidelijk @Oberon 5 ,

Gelukkig ben je er niet toe verplicht. 

 

Reputatie 7
Badge +24

Trouwe klanten worden niet echt beloond.

Volgens mij word u nu met uw huidige abonnement enorm beloond met een veel lagere prijs dan dat een nieuwe klant ooit krijgen kan. U heeft nu het verschil gezien u weet hoeveel u goedkoper uit bent, dus waarom klaagt u dat u niet beloond word? 

Het woord "beloond" is overigens een heel rare uitdrukking. Als u beloond wilt worden door KPN, dan moet u er gaan werken.