Beantwoord

Van Telfort naar KPN overgezet

  • 17 November 2020
  • 5 reacties
  • 101 keer bekeken

Badge

 

De verbindingsinstellingen wijzigen

Als ik met  mijn FRITZBox 7590 een verbinding wil opbouwen krijg ik de volgende melding:
De aanbieder antwoord niet op PPPoe paketten.
Dus hier dan even contact met de Provider opnemen was het advies van AVM.
 

icon

Beste antwoord door Jasper van KPN 20 November 2020, 20:47

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Badge

 

Reputatie 7

Hoi @Peet-Nel, welkom bij ons op het forum. Zou je de internetaanbieder in de instellingen van de Fritz!Box eens op Telfort kunnen zetten? Op dit moment zijn alle Telfort aansluitingen administratief overgezet, technisch is dat nog niet het geval. Dat betekent dat je de Telfort instellingen (met VLAN 34) nog kunt gebruiken tot de technische migratie gebeurt (dit staat op de planning voor volgend jaar). Daarna kan je de KPN instellingen gebruiken (met VLAN 6). Krijg je daarmee wel verbinding?

Reputatie 7

Hoi @Peet-Nel, ik heb geen reactie meer van je gezien. Is het gelukt om de verbinding met Telfort instellingen actief te maken?

Badge

Bedankt voor het antwoord.

Maar ik wacht af wanneer ik de KPN instellingen kan gebruiken. Ik was bang dat ze tijdens de feestdagen mijn af zouden sluiten van internet.

Weet u waar je kan zien wanneer je aan de beurt ben met de overschakeling van TELFORT naar KPN …?

Hg, Peter

Reputatie 7

Met de feestdagen zal er nog niets gebeuren @Peet-Nel, het staat op de planning voor volgend jaar zoals ik al zei :slight_smile:  Wanneer precies is nog niet concreet gepland.