Beantwoord

vaste telefoon geen uitgaand gesprek mogelijk

  • 28 February 2020
  • 2 reacties
  • 118 keer bekeken

Kan het zijn dat ik een draad uit de ministekker inpluggen in vaste telefoon heb losgetrokken

er lijken nu maar 2 draadjes van LAN?-kabel in de stekker te werken.  Is dat voldoende ?

Of is er wat anders aan de hand .Als ik nummer draai krijg ik alleen een zoemtoon

icon

Beste antwoord door Lisa 2 March 2020, 18:37

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@Stevenabc Welkom op ons Forum! Bedankt voor je bericht en fijn dat je ons gevonden hebt. Als ik je goed begrijp kan je niet bellen, maar wél gebeld worden, klopt dit? 
Om een beter beeld van de situatie te krijgen heb ik een aantal vragen voor je.  

  1. Hoe heb je de telefoon aangesloten op de Experiabox? 
  2. Welke Experiabox heb je? 
  3. Wat voor telefoon (merk/type) heb je in gebruik?
  4. Bedoel je dat de LAN-kabel stuk is of dat er één kabel los hangt? Je kunt eventueel een foto posten van de 2-3 kabels die je ziet. 

Ik hoor graag van je! 

Reputatie 7
Badge +17

@Stevenabc Hoi! Helaas hebben we geen reactie meer van je mogem ontvangen. Dus ik ga er vanuit dat je het via een andere weg hebt weten op te lossen. Anders weet je ons te vinden. 

Reageer