Skip to main content
Beantwoord

Vastgelopen internetverbinding

  • 1 september 2019
  • 9 reacties
  • 202 keer bekeken

Sinds een paar dagen loopt bij de experiabox v10
het internet vast. Na reset modem stroom er af werkt het weer maar dit gebeurd enkele malen per dag.
is er een update geweest of is het modem defect.
Hiervoor altijd betrouwbaar glasvezel internet maar dit is niet fijn

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

Beste antwoord door Bart_

Hallo @mpholland Dat lijkt me inderdaad niet helemaal de bedoeling. Ik kijk graag even met je mee, maar heb daarvoor wel enkele gegevens nodig.

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Ik zal je verbinding doormeten en wellicht je Experia Box op afstand moeten terugzetten naar fabrieksinstellingen. Is dat ok?
Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22214 reacties
  • 1 september 2019
Branden alle lampjes groen op de experiabox?

  • Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 1 september 2019
Ja alles brand groen hij slaat gewoon vast.

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22214 reacties
  • 1 september 2019
Heb je het glasvezelkastje al een keer 30 seconde van de stroom gehaald?

  • Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 2 september 2019
Ja reeds gedaan helpt ook niet, er is niets aan de situatie in huis veranderd gisteren minstens 15 x de boel moeten resetten

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22214 reacties
  • 2 september 2019
Nou dan moet er een medewerker aan te pas komen. Die komt vanzelf langs.

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12371 reacties
  • Antwoord
  • 3 september 2019
Hallo @mpholland Dat lijkt me inderdaad niet helemaal de bedoeling. Ik kijk graag even met je mee, maar heb daarvoor wel enkele gegevens nodig.

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Ik zal je verbinding doormeten en wellicht je Experia Box op afstand moeten terugzetten naar fabrieksinstellingen. Is dat ok?

  • Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 3 september 2019
Na harde reset van modem doet hij het weer maar doormeten mag altijd

Bart_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12371 reacties
  • 5 september 2019
Prima, @mpholland Maar doet hij het nu wél stabiel? Want dan blijf ik er liever af.

  • Auteur
  • Deelnemer
  • 7 reacties
  • 5 september 2019
Yep, dus voorlopig maar even zo laten