Beantwoord

Vastgelopen internetverbinding

  • 1 September 2019
  • 9 reacties
  • 202 keer bekeken

Sinds een paar dagen loopt bij de experiabox v10
het internet vast. Na reset modem stroom er af werkt het weer maar dit gebeurd enkele malen per dag.
is er een update geweest of is het modem defect.
Hiervoor altijd betrouwbaar glasvezel internet maar dit is niet fijn

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Bart_ 3 September 2019, 12:04

Bekijk origineel

9 reacties

Badge +19
Branden alle lampjes groen op de experiabox?
Ja alles brand groen hij slaat gewoon vast.
Badge +19
Heb je het glasvezelkastje al een keer 30 seconde van de stroom gehaald?
Ja reeds gedaan helpt ook niet, er is niets aan de situatie in huis veranderd gisteren minstens 15 x de boel moeten resetten
Badge +19
Nou dan moet er een medewerker aan te pas komen. Die komt vanzelf langs.
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @mpholland Dat lijkt me inderdaad niet helemaal de bedoeling. Ik kijk graag even met je mee, maar heb daarvoor wel enkele gegevens nodig.

Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?

Ik zal je verbinding doormeten en wellicht je Experia Box op afstand moeten terugzetten naar fabrieksinstellingen. Is dat ok?
Na harde reset van modem doet hij het weer maar doormeten mag altijd
Reputatie 7
Badge +20
Prima, @mpholland Maar doet hij het nu wél stabiel? Want dan blijf ik er liever af.
Yep, dus voorlopig maar even zo laten

Reageer