Sinds een paar dagen loopt bij de experiabox v10
het internet vast. Na reset modem stroom er af werkt het weer maar dit gebeurd enkele malen per dag.
is er een update geweest of is het modem defect.
Hiervoor altijd betrouwbaar glasvezel internet maar dit is niet fijn
*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
Beantwoord
Vastgelopen internetverbinding
Beste antwoord door Bart_
Hallo @mpholland Dat lijkt me inderdaad niet helemaal de bedoeling. Ik kijk graag even met je mee, maar heb daarvoor wel enkele gegevens nodig.
Zou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Ik zal je verbinding doormeten en wellicht je Experia Box op afstand moeten terugzetten naar fabrieksinstellingen. Is dat ok?
Bekijk origineelZou je jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?
Ik zal je verbinding doormeten en wellicht je Experia Box op afstand moeten terugzetten naar fabrieksinstellingen. Is dat ok?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.