Beantwoord

Veel onderbrekende Experia Box V10 services

  • 10 June 2020
  • 7 reacties
  • 85 keer bekeken

Sinds twee weken krijg ik iedere avond vanaf half 10 zo’n 2 tot 3 keer ‘Services’ op mijn Experia Box V10 aangeboden waardoor het TV-kijken voor zo’n 5 minuten onderbroken wordt. Ik krijg dan geen foutcode (zie foto). Heb alle denkbare resets zoals aangegeven om problemen op te lossen uitgevoerd, maar tot op heden zonder resultaat en hinderlijke onderbrekingen. Kunt u me verder helpen?

 

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 17 June 2020, 14:30

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +21

Hallo @Meddy 

Zit de TV-ontvanger met een netwerkkabel rechtstreeks aangesloten op de Experia Box?

Of zit er nog wat tussen, zoals een switch of bijvoorbeeld een DVS (Draadloze Verbindings Set)?

Probeer in dat geval eens een directe kabelverbinding en kijk of het daarmee beter gaat.

Tv-ontvanger is rechtstreeks verbonden met netwerkkabel

Ik heb deze stappen uitgevoerd

 

Gewoon maar bellen naar helpdesk?

Reputatie 7
Badge +21

Voor direct contact met een KPN medewerker is bellen via 0800 0402 of chatten via https://www.kpn.com/service.htm inderdaad de snelste weg. Hier op het forum is het erg druk.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Meddy, ik zie dat je een paar dagen geleden gebeld hebt hierover. Mijn collega heeft je een reset van het modem geadviseerd. Heeft dat voor de oplossing gezorgd? 

Reputatie 7
Badge +20

Ik ga er wel van uit aangezien ik geen reactie meer heb gezien.