Beantwoord

Veel problemen en onduidelijkheden rondom verhuizing, hoe dit op te lossen

  • 17 September 2021
  • 24 reacties
  • 192 keer bekeken

Reputatie 1

Help help help…

 

We zijn 3 maanden geleden verhuisd, waarbij we kpn mee hebben genomen. Dat is 1 groot drama geworden. Een verhuizing bleek moeilijker dan werd gezegd. Uiteindelijk zijn er 2 klantnummers aangemaakt en zijn verschillende abonnementen door elkaar gelopen. Dit resulteert in 8 x van minimaal een uur aan de lijn hangen, van het kastje naar de muur gestuurd worden, elke keer horen dat de vorige collega het niet goed gedaan heeft, 3 maanden te veel afgeschreven en nog niet terug geboekt, blijvende herinneringen over opstartkosten van het oude adres terwijl dat na de verhuisdatum ligt, Spotify Fam eenzijdig opgezegd en nu ook niet meer af te sluiten. Bij de vraag om contact met mij op te nemen om alles te regelen vind ook geen reactie plaats. 

 

zeg het maar, waar moet ik zijn om gehoord en geholpen te worden.  

icon

Beste antwoord door Hanna_ 19 September 2021, 18:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

24 reacties

Badge +19

Je zit hier goed!! Een moderator gaat dit zeker oppakken.  Vul je profiel helemaal in met klantnummer etc dan kunnen ze meteen voor je aan de slag.  De wachttijd op een moderator is een dag of twee. 

Reputatie 1

Ok dank Joep, het is dus wachten tot zo n moderator mij benaderd ? 

Badge +19

Ja die reageert hier op het forum.  Af en toe even kijken en je krijgt een melding in je mailbox als er is gereageerd. 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Jurjen Schuurmans, welkom. 

Wat vervelend om te horen dat jouw verhuizing is mis gegaan, ik ga je helpen. 

Ik heb een paar vragen: Heb jij momenteel wel een werkende internet verbinding op het adres waar je nu woont? Is de verhuizing inmiddels wel afgerond? Betaal je momenteel nog dubbel (twee klant nummers)? Waarom lukt het niet op Spotify opnieuw af te sluiten? 

Ik hoor graag van je 

Reputatie 1

Hé hanna , dank voor je bericht . Momenteel hebben we wel werkend internet , betalen we niet meer dubbel ( er is een opzegging van het oude adres, echter klopt deze niet . Indien je in het klant historie / log kan kijken zie je dat het per 31-5 zou moeten zijn).

de vraag is nu of het uiteindelijk een verhuizing is geweest of een nieuw abonnement, geen idee.

spotify heb ik zelf benaderd nadat ik hoorde van de klantenservice van kpn dat zij mijn dossier niet konden openen/ nieuw product toevoegen . Ik kreeg van spotify terug dat het abonnement vanuit kpn op 15-09 is opgezegd en dat zij daar dus niks mee kunnen . 

Daarna heb ik nogmaals kpn gebeld om te vragen of het anders niet op mijn vaste abonnement , maar op het mobiele abonnement gezet kan worden . Helaas is spotify fam ( waar het om gaat ) nog niet mogelijk op het mobiele abonnement.

geen idee wat ik nu het beste kan doen . Maar ben het wel zat om via 3 manieren iets op orde te krijgen wat primair niet eens mijn fout is . 
ik hoop dat jij me wel kan helpen en hoor graag wat nu de bedoeling is 

 

Mvg jurjen 
 

  

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Jurjen Schuurmans

Ik heb het voor je nagekeken. Uiteindelijk is er voor jullie een nieuw abonnement aangevraagd en is het abonnement op jullie oude adres beëindigt. Officieel ben je dus niet verhuisd, maar nieuwe klant. Ik zie dat Spotify Family inmiddels aan is gezet op jullie abonnement, deze kan je via de activatie pagina activeren. Zorg ervoor dat jullie huidige abonnement gekoppeld is aan jullie MijnKPN account. Hoeveel maanden hebben jullie dubbel betaald? 

Reputatie 1

O dat is fijn , ik ga zo kijken of het werk . Er zijn 3 maanden te veel betaald en er staat een rekening open ( die ik heb gestorneerd)  met opstartkosten en WiFi punten. 
dus 3 x 63 euro ( is betaald ) en 1 x 136 ( staat open , maar is niet betaald ). 
 

mvg jurjen 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Jurjen Schuurmans

Duidelijk, Ik ga even naar de facturen kijken, veel van deze kosten lijken mij uiteraard onterecht. Omdat het om hoge bedragen gaat, ga ik met collega's in overleg en stuur je volgende week een Privébericht met een voorstel over de te crediteren kosten. 

Reputatie 1

Ok dat klinkt goed , deze manier gaat een stuk sneller dan afgelopen maanden. Dank voor je inzet ! Spotify doet het al.

mvg jurjen

Reputatie 7
Badge +13

@Jurjen Schuurmans

Fijn om te horen dat Spotify weer werkt! :blush:

Reputatie 1

Hanna, super dank voor het oplossen van het probleem . Er is een kloppende credit nota binnengekomen en alles is nu denk ik afgehandeld . 
Mijn vraag is alleen waarom het dus zo “ makkelijk” kan, terwijl ik 3 maanden van het kastje naar de muur gestuurd ben. 
In het vervolg ga ik middels deze weg mijn vragen stellen, lijkt me ook geen reclame voor kpn. Maar zo moet het dus blijkbaar . 

Nogmaals dank voor je inzet en snel handelen. 
 

Groet jurjen 

Badge +19

Ik zei het toch dat je hier goed zit:wink: . Fijn dat het opgelost is. En als er weer wat is meteen hierheen komen he. Grt

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Jurjen Schuurmans

Ik ben erg blij om te horen dat ook de correctie al is opgelost! Je bent hier altijd welkom om je vragen te stellen natuurlijk :wink:.

Reputatie 1

Daar ben ik weer , aangezien dit forum sneller werkt dan de klantenservice . Er is een mooi gespecificeerde credit nota gekomen van 191,-. Echter is er 54,- overgemaakt . Hanna , zou jij hier eens kunnen kijken wat er mis gaat ..

 

mvg jurjen 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Jurjen Schuurmans

Het lijkt erop dat deze Factuur is verreken met de nog openstaande factuur van augustus, volgens mij had je aangegeven deze te hebben gestorneerd, maar openstaande facturen moeten wel voldaan worden. Deze factuur is hoger dan enkel de abonnementskosten omdat hier ook de kosten voor SuperWifi punten op staan, welleswaar met korting. De Superwifi is nooit gratis, herken jij deze aanschaf, heb je de Superwifi momenteel in huis en in gebruik? 

Je kan op MijnKPN ook alle facturen inzien. 

Reputatie 1

Dat klopt, ik heb deze kosten ook gemaakt op 2 juni (factuur van 210,13) met kenmerk : 11186568490. Dus ja ik gebruik de super WiFi punten . Geen idee waarom deze in augustus gefactureerd zijn aangezien ik deze dus al voldaan heb. Daarom heb ik deze gestorneerd .

De credit nota ( 11197683954 ) is dus m.i kloppend . Zou je deze dan na willen lopen ? 
Er lopen dus nog duidelijk dingen door elkaar 

Mvg jurjen 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Jurjen Schuurmans

Begrijp ik goed dat jij de Super Wifi in juni al hebt voldaan en vervolgens in augustus weer op de factuur hebt zien staan (en niks hebt ontvangen natuurlijk)? Zoals het nu lijkt klopt de credit nota dan met uitzondering van de dubbele betaalde SuperWifi punten. 

Reputatie 1

Dat klopt …we hebben 1 x de super WiFi punten ontvangen en in juni betaald . Dus het zou fijn zijn om deze dan ook niet dubbel te hoeven te betalen.

laten we het nu aub in orde maken… dan kunnen we het ook afsluiten 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Jurjen Schuurmans

Dat ga ik uiteraard in orde maken! De kosten worden met de volgende factuur verrekend. 

Reputatie 1

Ok dank ,ik wacht het even af..

Reputatie 1

Helaas nog niet verwerk met de laatste factuur .. @Hanna_ kan jij zien of het met de volgende factuur is opgenomen ? 

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @Jurjen Schuurmans , 

Dat is raar, ik heb gecontroleerd en het wordt op de volgende factuur meegenomen! 

Reputatie 1

@Hanna_ , sorry maar ook met de volgende factuur is het niet verwerkt . 

zo blijven we bezig … 

 

ik waardeer het resultaat dat je so far behaald hebt , maar ik zou het nou toch graag helemaal afronden. 

Reputatie 7
Badge +13

Hi Jurjen, 

Sorry ik ben jouw topic uit het oog verloren. Ik kan helaas niet tussentijds crediteren. Ik ga uitzoeken waarom het niet lukt en kom hier volgende week op terug. Als ik zie dat de creditatie verwerkt is zal ik een bevestigend screenshot plaatsen.