Vraag

Veel storing na overgang van Telfort naar KPN

  • 27 September 2021
  • 17 reacties
  • 134 keer bekeken

De ene na de andere storing met Telfort nooit geen gezeur en met Kpn alleen maar en hoe vaak ik niet alles heb gereset en weer opnieuw opgestart die zijn op niet op twee maar zelfs niet op VIER handen niet te tellen.. ben klaar met jullie en jullie mooie praatjes van doe dit doe dat ik heb alles al zo vaak gedaan maar nog steeds de ene na de andere storing en dat domme gepraat van Telfort van een zusje van ons en die gebruikte ons net...nou waarom heb ik en net als heel veel andere nooit dit gezeik gehad met Telfort dan terwijl zij zogenaand jullie lijnen gebruikten

Niets anders dan DRAMA nu julie het hebben overgenomen !!!!!

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

*Admin: topic verplaatst naar juiste board


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Wat is het probleem? Waar heeft u storing mee? WiFi? Tv?

Reputatie 7
Badge +7

Ik zou het niet zo ver laten komen en gewoon een keus maken.

Ben ook druk bezig met zoeken naar wel een goede provider !

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Martha Oosterhoff, welkom! Wat jammer om te lezen dat je zo ontevreden bent over de huidige verbinding. Ik ben ook benieuwd naar de vragen die Nick83 stelt: 

Wat is het probleem? Waar heeft u storing mee? WiFi? Tv?

Mocht je willen dat we met je meekijken, dan zal je vermoedelijk wat vragen moeten beantwoorden die je al eerder hebt beantwoord. Maar op deze manier kunnen we met je mee denken!

Storing met de t.v.  EN de WiFi die iedere keer uitvalt…

Heb al zo vaak alles gereset het 't.v kastje uitzetten en de route en de Genexsis uitzetten wachten zoveel min. Dan weer alles opstarten dan naar instellingen van de 't.v. daar weer software downloaden of weer updaten enz. enz... als ik voor iedere keer dat ik dit heb gedaan geld kreeg kon ik een mooie reis maken.

Reputatie 7
Badge +24

Hoe is de tv verbonden met de Experiabox? Met een kabel bestaande uit 1 stuk zonder dat er andere kastjes ofzo tussen zitten? 

Ja e

Uit een stuk geen onderbrekingen

Reputatie 7
Badge +24

Ja e

Uit een stuk geen onderbrekingen

Ok. Krijgt u bij de tv een foutmelding op scherm? Of word het beeld zwart?

U heeft toch geen Motorola ontvangers meer mag ik hopen? Of wel? Die kunnen omgeruild worden. 

Reputatie 7
Badge +30

Hoe staat het er nu voor, @Martha Oosterhoff? Kunnen we nog iets voor je betekenen?

Nee ik heb geen Motorola ontvangers, alles is al zo vaak gevraagd geüpdatet enz...ook gaat mijn scherm niet op zwart

Reputatie 7
Badge +30

Ik begrijp dus dat jouw wifi verbinding steeds wegvalt en dat er ook een storing op je tv is. Ik lees ook dat je glasvezel hebt en dat je het glasvezelkastje al eens stroomloos gemaakt hebt. Merk je ook dat het internet wegvalt als je deze bekabeld via een laptop of pc gebruikt? En wat ervaar je precies op je tv? Wil je daarnaast je forumprofiel aanvullen met je adres en klantnummer? Dan kijk ik met je mee. 

Ik geef mijn adres niet op het forum. Pfff dan kan iedereen toch mijn adres zien… ( beetje dom ) :thumbsdown_tone1:

Duh...aan mij klantnummer. Kan je toch zien waar mijn adres is ! Sorry hoor over privacy gesproken

 

Admin: klantnummer verwijderd en opgeslagen in je profiel

Reputatie 7
Badge +11

Ik geef mijn adres niet op het forum. Pfff dan kan iedereen toch mijn adres zien… ( beetje dom ) :thumbsdown_tone1:

Duh...aan mij klantnummer. Kan je toch zien waar mijn adres is ! Sorry hoor over privacy gesproken

 

 

Ingevulde gegevens in het profiel zijn enkel voor jezelf en voor moderators (medewerkers van de klantenservice van KPN) inzichtelijk. Naderhand kan je deze gewoon verwijderen.

Reputatie 7
Badge +30

Je klantnummer openbaar zetten is niet handig, deze heb ik verwijderd en opgeslagen in je profiel. In je profiel kan je ook je adres zetten. In de vakjes waar ‘privé’ achter staat. Die zijn, zoals NHendriks aangeeft, alleen inzichtelijk voor jou en KPN. Daarnaast zou ik ook graag een antwoord op de hierboven gestelde vragen hebben:

Ik begrijp dus dat jouw wifi verbinding steeds wegvalt en dat er ook een storing op je tv is. Ik lees ook dat je glasvezel hebt en dat je het glasvezelkastje al eens stroomloos gemaakt hebt. Merk je ook dat het internet wegvalt als je deze bekabeld via een laptop of pc gebruikt? En wat ervaar je precies op je tv? 

 

@Marcia_, Ook even het klantnummer weghalen bij de quote van @NHendriks anders heeft het weinig zin gehad.😱

Reputatie 7
Badge +11

@Marcia_, Ook even het klantnummer weghalen bij de quote van @NHendriks anders heeft het weinig zin gehad.😱

Ik wou hem net melden inderdaad. Dacht dat ik hem bij het plaatsen van mijn reactie er al niet meer in had zitten maar helaas..

Reputatie 7
Badge +30

Oeps :sweat_smile: