Na mijn gesprek met een medewerker via chat vroeg deze mij om mijn vraag hier te stellen. Ik zou een lijn snelheid van 21mb krijgen, echter komt dit niet binnen op mijn lijn. Ik heb bekabeld 2mbps download gemeten vanochtend en de test die ik net draai geeft 8mbps. (Nadat de medewerker van de chat "gekeken" heeft, wat niet kan maar toch elke keer weer effect heeft).
Ik heb 2 maand terug een email gehad dat mijn internet snelheid verhoogd zou worden binnen 2 weken (vanaf de 9 die de monteur gemeten had met zijn kastje). Ik heb 2 weken terug contact opgenomen en toen werd mij verteld dat er nog aan gewerkt werd maar niet duidelijk hoe lang het zou duren. Vandaag kon de medewerker er niets van terug vinden maar gaf wel aan dat er vanuit de kant van KPN verwacht werd dat ik 21mbps zou moeten hebben op dit moment.
Mijn vraag is, kan hier eens goed naar gekeken worden wat er aan de hand is? Ik wil graag YouTube kunnen kijken zonder dat deze gaat bufferen als ik een foto binnen krijg op Whatsapp. Of zelfs wanneer ik mijn hue lampen bedien vanaf men mobiel.
Mijn postcode en huisnummer is (...)
M.v.g. Cynthia
*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Beantwoord
Veel trager internet dan het zou moeten zijn.
Beste antwoord door Erwin van KPN
De verbindingstechnologie wordt aangepast. Daar zou jij niks van mogen merken. Het kan zijn dat je je modem even moet herstarten maar in de regel gaat het helemaal automatisch. Ik heb het zojuist omgezet. Kun je mij volgende week een seintje geven? Dan meet ik je lijn opnieuw en gaan we kijken of het effect heeft gehad.
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.