Vraag

verbinding

  • 2 November 2020
  • 4 reacties
  • 25 keer bekeken

Geachte,

Lang geleden een verhuizing aangevraagd op het oude adres een dag eerder afgesloten ( jammer van de werkdag op kantoor ): )

Op het nieuwe adres geen verbinding te krijgen. Alles is goed aangesloten want er zat immers een zelfde modem.

éen keer contact kunnen krijgen met telfort en ze kunnen pas donderdag iemand langs sturen om draadjes te wisselen. Wat gaan we nu doen op kantoor?

verschillende keren terug gebeld, na een paar keer een half uur in de wacht te staan door verbonden naar telfort omdat het abbo nog niet gemigreerd is naar kpn. Op het moment dat het gedaan word is de verbinding verbroken. Ik wil nu echt geholpen worden


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Net een keurige man aan de lijn gehad . verbreekt de verbinding opeens en nu zijn ze helemaal niet meer te bereiken

 

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @threels, welkom op het forum, goed dat je dit hier meldt. Ik kom gelijk tot de kern van de zaak: vul alsjeblieft je forumprofiel in en reageer hier als je dit gedaan hebt. Dan kunnen we hier alles erbij pakken en hier mee aan de slag.

Reputatie 7
Badge +20

Goedemorgen @threels, we hebben niets meer van je gehoord. Heb je mijn collega's nog weten te bereiken?

Nee dat klopt. Na van 8.30 tot 12.30 aan de telefoon gezeten te hebben was er nog geen oplossing van het probleem. Ik heb inmiddels maar afscheid genomen van KPN.