Beantwoord

Verbinding maken met home.kpn.nl

  • 15 januari 2019
  • 3 reacties
  • 106 keer bekeken

Reputatie 1
Het lukt me even niet meer om verbinding te maken met home.kpn.nl voor het uploaden van bestanden
icon

Beste antwoord door OpaMisterC 17 januari 2019, 22:20

Om verbinding te maken met home.kpn.nl voor het uploaden van bestanden van mijn website (die al dertig jaar bestaat) gebruik ik FileZilla. Na vele probeersels contact opgenomen met KPN service via de chat. Eerste dag prima advies maar moest het natuurlijk wel uitproberen. Helaas. Tweede dag via de chat was wat minder. Een heel aardig persoon die best zijn best deed om allemaal KPN links aan te leveren maar tevens aangaf dat de KPN het eigenlijk niet meer ondersteunde en ik beter een website onder kon brengen bij een betaalde provider die daarin gespecialiseerd was. Mijn reactie dat ik mede door mijn website al veertig jaar bij de KPN zat en dat mede de reden was om niet over te stappen maakte geen indruk. Hopeloos en dus zonder oplossing. Ik natuurlijk niet voor een gat te vangen en opgeven kan altijd nog als laatste poging gaan testen met de wachtwoorden. Bleek nu dat de mail mijn wachtwoord wel pakte en ik daar in mee in kon loggen maar bleek dat wachtwoord niet geschikt te zijn zonder aanvulling met een getal. Dus zelfde wachtwoord maar nu met een getal gaf de oplossing. Er ging weer een wereld open, verbinding maken en uploaden gelukt. Met vriendelijke groeten en bedankt, Johan
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +27
Hoi Opa, welkom terug 🙂 Hoe maak je verbinding met home.kpn.nl, welk programma gebruik je? En krijg je ook een foutmelding te zien?
Reputatie 1
Om verbinding te maken met home.kpn.nl voor het uploaden van bestanden van mijn website (die al dertig jaar bestaat) gebruik ik FileZilla. Na vele probeersels contact opgenomen met KPN service via de chat. Eerste dag prima advies maar moest het natuurlijk wel uitproberen. Helaas. Tweede dag via de chat was wat minder. Een heel aardig persoon die best zijn best deed om allemaal KPN links aan te leveren maar tevens aangaf dat de KPN het eigenlijk niet meer ondersteunde en ik beter een website onder kon brengen bij een betaalde provider die daarin gespecialiseerd was. Mijn reactie dat ik mede door mijn website al veertig jaar bij de KPN zat en dat mede de reden was om niet over te stappen maakte geen indruk. Hopeloos en dus zonder oplossing. Ik natuurlijk niet voor een gat te vangen en opgeven kan altijd nog als laatste poging gaan testen met de wachtwoorden. Bleek nu dat de mail mijn wachtwoord wel pakte en ik daar in mee in kon loggen maar bleek dat wachtwoord niet geschikt te zijn zonder aanvulling met een getal. Dus zelfde wachtwoord maar nu met een getal gaf de oplossing. Er ging weer een wereld open, verbinding maken en uploaden gelukt. Met vriendelijke groeten en bedankt, Johan
Reputatie 7
Badge +27
Goed om te horen dat je het hebt weten op te lossen, Opa! Jammer van de chat op de tweede dag. Wat betreft ondersteuning van de homepage is het zo dat we je natuurlijk helpen om de homepage actief te krijgen en om in te loggen. We bieden alleen geen officiĆ«le ondersteuning bij het gebruiken van je ftp-programma. Dit omdat we die programma's, zoals FileZilla, niet zelf maken. Maar hier op het forum kunnen we vaak wel helpen 🙂

Reageer