Beantwoord

Verbindingsproblemen met Call of Duty - error negative 345 blazing gator

  • 27 March 2021
  • 3 reacties
  • 128 keer bekeken

Hallo,

Sinds ongeveer 2 maanden heb ik problemen als ik een spel speel van Call of Duty.

Ik blijf een error krijgen dat er geen verbinding gemaakt kan worden met de servers wat eindigt in de volgende foutmelding: negative 345 blazing gator

In de tussentijd heb ik van alles geprobeerd wat er binnen mijn eigen invloedsferen valt nml:

  • iphelper process gekilled
  • Modem gereboot
  • Modem gereset
  • Cliënt in de DMZ
  • Port forwarding op ipv4 en ipv6
  • DNS aangepast naar 8.8.8.8 / 8.8.4.4
  • Her installatie van het spel
  • Alle drivers zijn up to date

Opvallend is ook, dat ik soms het spel wel kan spelen en op het moment dat de foutmelding zich voor doet er geen netwerk problemen bekend zijn.

 

 

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 1 April 2021, 20:43

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @Rdclip, welkom! Ik ga je eerst nog een boel extra vragen stellen. Hopelijk kunnen we dan een oorzaak en een oplossing vinden.

Hoe speel je COD, via PlayStation, XBox of PC? Ik vermoed PC, gezien je eerste punt bij geprobeerde dingen, maar beter even zeker weten. 

Welke Experia Box heb je in gebruik, of, als je geen Experia Box gebruikt, welke router heb je? Wat zit er verder nog in je netwerk?

Hoe heb je de port forwards ingesteld? Bij voorkeur een screenshot daarvan

Hallo @Erik_ ,

 

Je zal het altijd weer zien dat op het moment dat je iets op een forum plaatst de oorzaak ineens boven komt drijven. 

Het lijkt te liggen aan de combinatie van de PC en Xbox one.

Als ik het spel start op de pc en de Xbox staat aan werkt het niet, staat die uit werkt het wel weer. De volledige verklaring daarvoor heb ik helaas niet, maar het lijkt er op dat de Xbox een verbinding ergens bezet / blokkeerd wat benodigd is voor de Activision - Blizzard services.

 

Ik kan de gevraagde info alsnog aanleveren als dat mogelijk bij kan dragen voor toekomstige issues!

In ieder geval dank voor de reactie!

Reputatie 7
Badge +30

Hallo @Erik_ ,

 

Je zal het altijd weer zien dat op het moment dat je iets op een forum plaatst de oorzaak ineens boven komt drijven. 

Het lijkt te liggen aan de combinatie van de PC en Xbox one.

Als ik het spel start op de pc en de Xbox staat aan werkt het niet, staat die uit werkt het wel weer. De volledige verklaring daarvoor heb ik helaas niet, maar het lijkt er op dat de Xbox een verbinding ergens bezet / blokkeerd wat benodigd is voor de Activision - Blizzard services.

 

Ik kan de gevraagde info alsnog aanleveren als dat mogelijk bij kan dragen voor toekomstige issues!

In ieder geval dank voor de reactie!

 

Dat klinkt dan inderdaad wel alsof dat de oorzaak is, Rdclip. Ik denk dat het dan voor hier niet nodig is om de gevraagde info nog te plaatsen. Wat je nog eens zou kunnen doen is dit plaatsen op de Activision/COD Community/Question Hub. Wellicht dat ze daar weten wat er dan eventueel geblokkeerd wordt als je de Xbox aan laat staan.