Vraag

Verbonden met Wifi, maar geen internet

  • 14 August 2023
  • 12 reacties
  • 82 keer bekeken

Vanochtend 3 x 30 minuten aan de lijn gehangen. Er is klaarblijkelijk alles doorgemeten en opnieuw opgestart. " er is niks mis hoor". Op mijn verzoek om de experia box te vervangen was het helaas geen optie. Het probleem is er nog steeds. Dank je wel KPN, voor niks dan!!!!

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Martijn van Vlodorp en welkom op het forum!

Niet handig dat je geen internet hebt. Mocht dit op één apparaat spelen, op welk apparaat krijg je deze melding dan? 
Start dit apparaat voor de zekerheid ook opnieuw op. Ik ben benieuwd of je dan wel weer internet hebt. 

Daarnaast ben ik ook benieuwd of het bekabelde internet wel werkt en dus alleen de wifi niet werkt. Is dat het geval? 
Neem voor de zekerheid ook onze tips voor het oplossen van slechte of wegvallende wifi door. Wellicht staat de oplossing daar ook al tussen. 🙂

Dank voor je reactie, maar dat heb ik uiteraard allang allemaal geprobeerd. Ik ga bellen omdat ik niet verder kom. Je wordt simpelweg afgewimpeld met de mededeling dat het werkt!

Probleem:

De wifi werkt niet op meerdere mobiel telefoons. Het bedrade internet functioneert naar behoren, evenals wifi op laptops. 

@KPN er Pak je verantwoordelijkheid en los mijn probleem op. Lever een nieuwe experia box!

Met teleurgestelde groet, 

Martijn van Vlodorp 

Al jaren klant, 4 mobiele aansluitingen, vast internet, TV en vaste telefonie. 

Badge +19

Maar weet je zeker dat het modem het probleem is? We zien dit soort dingen ook bij het gebruik van draadloze verbindingsets en soms ook bij het gebruik van bepaalde omvormers van zonnepanelen.  Kan je iets meer vertellen over wat er zoal aangesloten is op het modem? Welk type modem heb je en gebruik je wifiversterkers?

Geen omvormer aangesloten. Experiabox V10A. KPN wifi versterker. 

Badge +19

Welke wifiversterker? Zwart, rond vierkant, wit?

Wit, vierkant 

Wifi versterker is bekabeld aangesloten

Badge +19

Dat is toch de Arcadyan? Je weet dat die niet samenwerkt met het modem? In die zin dat je één groot netwerk hebt.

Deze heb ik aangeschaft op advies van de kpn en het heeft lang prima gewerkt

Reputatie 7
Badge +24

Wit, vierkant 

Zoiets?

Of deze?

 

De laatste

Badge +19

Dat is al best een oudje. In principe moet je daar zelf iedere keer verbinding mee maken. De huidige versterkers werken samen en zo kan je dus het hele huis doorlopen zonder de verbinding te verliezen. Wellicht kan je via de Wifimanager een modern nieuw setje kopen tegen een mooie prijs.