Beantwoord

vergoeding

  • 6 February 2020
  • 2 reacties
  • 57 keer bekeken

hoi,
vanaf half oktober in nieuwbouwhuis en vandaag pas aansluiting gekregen glasvezel in woning zodat wij nu pas vaste internet hebben. glasvezel lag al sinds 25-09-2019 klas in meterkast.

1e keer; aansluiting zou in week 46 komen, nooit komen opdagen, niet afgemeld niets

2e keer: aansluiting zou in week 51 komen, hetzelfde liedje niet afgemeld niets

3e keer: aansluiting zou in week 4 komen wel afgemeld verschoven naar week 5 woensdag om    

               15:00uur, verlof moeten pakken, om 15:000uur telefoontje lukt vandaag niet komen morgen

                om 15:00uur.
donderdag 30-01-2020 kreeg ik om 8;45 telefoon konden niets doen omdat waar ze moesten graven 

(verderop in de straat) er een cementsilo bovenop stond.

Vandaag 5-02-2020 kreeg ik om 10;40 een telefoon dat ik om 11;45uur thuis moest zijn omdat ze alles kwamen aansluiten. Geen bericht gekregen dat ze vandaag zouden komen. Dus plots weer verlof moeten vragen (was mijn baas echt niet blij mee).

Wij hebben wel al die tijd een dongel gekregen maar die moest ik 3x/week opwaarderen met 50gb.

Met studerende kids is dat wel een probleem. 

Wij willen dan ook graag een compensatie voor deze drein en halve maand, hoeft niet in vorm van geld terug maar misschien één of twee extra zender pakketten gratis.
 

met vriendelijke groet,
 

familie Cramers

icon

Beste antwoord door Lisa 9 February 2020, 12:32

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +17

@wielc Welkom op ons Forum! Vervelend om te horen dat het aansluiten zo slecht georganiseerd was en dat we een aantal keer zonder communicatie niet zijn komen opdagen. Wat je in deze situatie het beste kunt doen, is een klacht indienen over het aansluiten. In deze klacht kan je dit verhaal kwijt en kun je (altijd) een gewenste oplossing formulieren. Mijn Collega's bellen je binnen 5 werkdagen terug op het door jou doorgegeven nummer. Je kunt een klacht indienen via de website, telefonisch (0800-0402) of via onze LiveChat.

Reputatie 7
Badge +17

@wielc Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!

Reageer