Vraag

vergoeding

  • 11 December 2020
  • 1 reactie
  • 30 keer bekeken

Dag, ik had geen internet meer. KPN gebeld. Op afstand was er niets te repareren. Het glasvezelkastje zou stuk zijn. Pas na drie dagen was er een monteur beschikbaar., Deze heeft uiteindelijk  ergens een kabeltje in de centrale vastgemaakt en alles weer in orde. Bij kpn/vergoeding vervolgens vergoeding van 6 euro aangevraagd. Hiervan geen bevestiging in mijn mail ontvangen zoals toegezegd. Het gaat me niet zo om die 6 euro, het gaat me om de slordigheid dat ik drie dagen geen internet/tv heb -wel overigens een extra bundel gehad voor een mobiele hotspot,- terwijl dat kabeltje aansluiten toch echt wel eerder had gekund lijkt me, en dat dan de functie ‘vergoeding aanvragen’ niet ordentelijk werkt. Nooit eerder geklaagd op een dergelijk forum. Nu wel, om mijn ergernis kwijt te kunnen, en ik nergens een mailadres van KPN vind waarheen ik deze klacht kan sturen. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Reputatie 7
Badge +12

Goedemiddag @vergoeding123 en welkom hier op het KPN Forum!

 

Fijn om te lezen dat alles weer werkt alleen jammer dat dit 3 dagen heeft moeten duren. Soms kan zoiets helaas niet sneller worden verholpen omdat er maar net een monteur beschikbaar moet zijn. Soms is er de volgende dag al een monteur beschikbaar maar soms kan dit ook enkele dagen duren. Voor zover ik weet, krijg je geen bevestiging per mail wanneer je een tegemoetkoming indient bij een storing. Heb je hierna al een nieuwe factuur ontvangen? We hebben trouwens al enige tijd geen mailadres meer dus dat je deze niet kon vinden, klopt wel. We zijn telefonisch te bereiken (0800 0402), via de chat, social media en dus via dit Forum. Mocht je al wel een factuur hebben ontvangen maar staat die 6 euro vergoeding hier nog niet op dan kijk ik graag even met je mee; zou je in dat geval voor mij je forumprofiel in willen vullen en een seintje geven zodra je dit hebt gedaan? Alvast dank!