Beantwoord

vergoeding

  • 9 January 2021
  • 2 reacties
  • 161 keer bekeken

Beste 

 

ik probeer een vergoeding aan te vragen vanwege een storing die ik heb gehad van 9 dagen. 
 

helaas was er een breuk in het glasvezel netwerk. 
 

storing is verholpen maar ik kan met geen mogelijkheid een vergoeding aanvragen via de kpn website. Omdat hij nadat ik de laatste 3 cijfers van mn bankrekeningnummer heb ingevoerd hij aangeeft dat er geen storing is en dat ik geen vergoeding kan aanvragen

 

heel irritant dat een vergoeding mogelijk is maar dat het aanvragen daarvan bijna onmogelijk is


gr

 

bianca

 

icon

Beste antwoord door Hanna_ 16 January 2021, 19:48

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hoi Bianca,

Als het aanvragen van de vergoeding niet lukt via de website kan jij vergoeding aanvragen via de telefonische klantenservice (0800-0402) of via de chat op de website. Als het goed is kunnen zij zien dat er een storing is geweest en jou het teveel betaalde abonnementsgeld kunnen crediteren. 

Nou, ik heb zelf via klantenserice meerdere malen mijn 4 WEKEN glasvezelkabelbreuk gedeclareerd te krijgen. Vriendelijk geholpen, veel empathie maar dat voelt als een zoethoudertje want geen enkele terugkoppeling of wat dan ook. 3 maal aan de telefoon gehangen. Verder kan ik nergens hiermee terecht, kan KPN niet meer mailen oid. Slechte zaak vind ik dit.