Beantwoord

Vergoeding aanvragen storing

  • 24 July 2020
  • 6 reacties
  • 104 keer bekeken

Hi KPN,

Ik probeer een vergoeding aan te vragen voor een storing die ik had. Via de formulier lukt dit dus niet. Er heeft iemand van de monteurs gezellig gesleuteld aan de buitenkastjes. Hierdoor was er een kabel getrokken waardoor ik geen diensten meer had. Hierdoor heb ik een dag geen diensten gehad. Daarnaast was ik thuis aan het werken moest weer naar kantoor en volgende dag verlof vragen voor monteur. Vind dit teveel moeite voor een klein foutje van een monteur. Ik hoop dat jullie me verder kunnen helpen hiermee.

 

Groeten,

Waf

icon

Beste antwoord door Natasja 5 August 2020, 19:41

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Wafff. Welkom hier op het Forum. Als ik het goed begrijp was er sprake van een storing met je diensten en wil je graag een vergoeding aanvragen voor de periode waarin je geen diensten hebt gehad. Dat is logisch. Wettelijk gezien heb je recht op een vergoeding van 1/30e van je maandelijkse abonnementskosten per dag. Je kunt op onze website een vergoeding aanvragen voor een netwerkstoring. Je geeft aan dat het via dit formulier niet lukt. Wat lukt er precies niet? Krijg je een foutmelding? Zo ja, welke? Heb je het ook via andere browsers geprobeerd? 

Vul ook alvast je profiel aan met je postcode/huisnummer, klantnummer, geboortedatum, de naam van de contracthouder en de laatste 3 cijfers van je IBAN. Dan kan ik er eventueel ook naar kijken, als het nog steeds niet lukt.

Reputatie 6
Badge +9

Hallo @Wafff. Ik heb geen reactie meer van je gezien. Ik ga er daarom van uit dat het inmiddels is gelukt om een vergoeding aan te vragen. Als je nog wel ergens hulp bij nodig hebt, laat het dan gerust weten.

Hoi Natasja,

excuses van me late reactie. Helaas is het nog niet gelukt. Hij blijft maar laden op het linkje langer dan een kwartier. Ook via een ander browser geprobeerd. Ik denk omdat ie storing kan vinden in de wijk. Ik zelf had namelijk een storing doordat een monteur had gesleuteld aan de buitenkastjes. Ik zal even mijn gegevens updaten. 

Reputatie 6
Badge +9

Vervelend dat het nog niet is gelukt, @Wafff. Kun je aangeven van wanneer tot wanneer je geen internet had? En zou je verder nog de laatste 3 cijfers van je IBAN kunnen toevoegen in het opmerkingenveld in je profiel? Laat het me weten als je dit hebt gedaan.

Ik heb 2 dagen geen internet gehad alleen weet ik zo even datum niet meer uit me hoofd. Ik kan dit wel even opzoeken als het niet zichtbaar is voor je. Laatste 3 cijfers van me iban zijn toegevoegd 

Reputatie 6
Badge +9

Dag @Wafff. Geen probleem. Op basis van je abonnementsprijs heb je recht op een vergoeding van € 3,60. Ik heb hier € 4,- van gemaakt. De vergoeding wordt verrekend met je eerstvolgende factuur. Mocht je nog andere vragen hebben, stel die dan gerust.

Reageer