Beantwoord

Vergoeding aanvragen voor lange tijd geen diensten

  • 1 February 2022
  • 3 reacties
  • 105 keer bekeken

Ik wil graag een vergoeding aanvragen maar de link werkt inzoverre dat deze aangeeft dat de storing nog niet is opgelost en dat is het eindelijk wel! Dus ik kom hier niet verder waar kan ik nog ergens terrecht

Ik ben vanaf 1 juli 2021 bezig geweest met bellen messenger berichten etc etc elke dag storing! Deze week is dan eindelijk de monteur langs geweest en die vond het ook niet normaal dat we zolang zo tv hebben moeten kijken.het geval was een verotte kabel  dus ik vind dat we wel wat terug mogen krijgen na  ruim 7 maanden met zoveel problemen.dus ben benieuwd waar ik terrecht kan buiten de link die hier beschreven staat waar daar kom ik er niet mee.

 

Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Denise van KPN 3 February 2022, 21:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Jeanne66, welkom op het KPN Forum! Wat jammer om te lezen dat je al sinds juli 2021 problemen met jouw diensten ervaart. Zeker in deze tijd is dat extra zuur. Ik begrijp dat je geprobeerd hebt om via onze website een vergoeding aan te vragen. Ik ben bang dat dit niet gaat werken. Het formulier op onze website is namelijk bedoeld voor algemene storingen. Dat wil zeggen: een storing waar meerdere klanten last van hebben. Een rotte aansluitpunt speelt alleen bij jou. Daarom werkt het dus niet om online een vergoeding aan te vragen. In dit geval gaat een eventuele vergoeding via de klantenservice. Je kunt hiervoor telefonisch contact opnemen via 0800 0402 of opnieuw via Messenger.

Vind je het niet erg om even te wachten op een reactie, dan help ik je natuurlijk graag hier verder. In dat geval wil ik je vragen je vragen je forumprofiel aan te vullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum, klantnummer en de laatste drie cijfers van het bij ons bekende rekeningnummer. Jouw IBAN kan je invullen onder ‘persoonlijke opmerkingen’. De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld?

Ik heb mijn profiel ingevuld

Reputatie 7
Badge +17

Ik zie dat je inmiddels ook contact hebt gehad met mijn collega's van webcare. Mijn collega heeft een vergoeding ingevoerd. Je ontvangt deze als eenmalige korting op de volgende factuur.