Vraag

vergoeding bij storing

  • 1 April 2021
  • 7 reacties
  • 68 keer bekeken

Beste KPN,

op vrijdag 19 maart is de glasvezelkabel bij ons in de wijk kapotgetrokken. Helaas kwamen jullie dit pas op maandag 22 maart maken en zaten wij het gehele weekend zonder internet en televisie. Ik heb via de site geprobeerd een vergoeding aan te vragen, maar kan dan kiezen voor maximaal 3 dagen (terwijl de storing 4 dagen was). Daarom gekozen voor storing op 19 en 20 maart en daarna gepoogd het formulier nog een keer in te vullen voor 21 en 22 maart. Helaas gaat dit niet.

graag ontvangen wij de wettelijke vergoeding voor de volledige vier dagen, en niet slechts voor 2 dagen. 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @ZGroeneveld, welkom. 

Geheel begrijpelijk! Gelukkig is de storing inmiddels opgelost. Wil jij voor mij jouw profiel aanvullen met jouw postcode en huisnummer (geef even een seintje wanneer dit is gelukt) Dan ga ik handmatig de vergoeding voor jou verwerken. 

Reputatie 7
Badge +24

Hmmm... 22 - 19 = 3 ... lijkt mij 🤔

Beste Nick83,

Vrijdag 19 maart om 10.00 uur defect, maandag 22 maart omstreeks 16.00 uur gemaakt. Dit maakt in totaal 78 uur (en niet dus slechts drie dagen). 

Beste Hanna,

Het profiel is bijgewerkt, alvast dank!

Reputatie 7
Badge +24

Beste Nick83,

Vrijdag 19 maart om 10.00 uur defect, maandag 22 maart omstreeks 16.00 uur gemaakt. Dit maakt in totaal 78 uur (en niet dus slechts drie dagen). 

Afgerond wel 😉

Reputatie 7
Badge +13

Hoi @ZGroeneveld, ik heb de correctie voor jou ingevuld, deze vind je op de volgende factuur terug. :grin:

@Nick83  je hebt gelijk, afgerond is het 3 dagen, maar het is wel meer dan 3 dagen storing ik rond het graag naar boven af :wink:

Beste Hanna,

Dank voor de snelle actie. Zou je het KPN account willen verwijderen waardoor de reeds geplaatste berichten anoniem worden? 

Groet