Beantwoord

Vergoeding na storing (internet tv en telefoon)

  • 12 January 2021
  • 2 reacties
  • 58 keer bekeken

op 18 december zijn er bij graafwerk bij ons in de straat alle kabels kapot getrokken en reparatie volgde op 28 december…. gedurende deze 11 dagen heb ik bij mijn dochter thuis gewerkt en heb een paar dagen vrij genomen… thuiswerken zat er dus niet in… meerderen in de buurt hebben een klacht ingediend… ik ook… maar wat schetst mijn verbazing? de één krijgt 25 euro vergoeding bovenop de reguliere vergoeding, de ander 50 euro…. Totale willekeur? Ik heb ongewild moeten reizen in corona tijd...heb vrij genomen toen dat niet mogelijk was… En om verstoken te zijn van deze faciliteiten gedurende de kerst was een bijzondere ervaring….

icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 22 January 2021, 21:29

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Hans Hengelo, ik begrijp de verwarring! Normaliter hebben we gewoon een standaard vergoeding per dag. En in de regel bieden we geen extra compensatie. Dat kan in bepaalde gevallen wel, maar dat is altijd maatwerk. Het is dus mogelijk dat er verschillen in het bedrag zitten, maar uit privacyoverwegingen kan ik sowieso niet delen waarom jouw buurman 25 euro krijgt en de buurvrouw 50, bij wijze van. Mocht je inhoudelijke vragen hebben over de afhandeling van jouw klacht, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en klantnummer? Ik kijk graag met je mee. 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je je profiel aangevuld hebt en ook een notitie dat iedereen in de buurt 25 euro heeft gekregen vanuit het team die dit in behandeling heeft gehad. Waarom iemand dus 50 euro gekregen heeft, durf ik niet helemaal te zeggen.. Wat ik zie is dat 25 euro de afspraak is geweest.