Beantwoord

Vergoeding voor 5 dagen storing

  • 12 December 2020
  • 5 reacties
  • 62 keer bekeken

Badge

Ik heb van maandagavond 7 december  tot zaterdagmiddag 12 december  geen internetverbinding gehad en daarmee geen TV, geen Internet. 

Ik wil hiervoor een vergoeding voor aanvragen.

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 15 December 2020, 14:23

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi @trage en wegvallende wifi, welkom hier. 

Op onze website kun je een vergoeding aanvragen. Dit wordt berekend op basis van je maandbedrag. Lukt het zo? 

Badge

Op de website wordt aangegeven dat je  voor maximaal 3 dagen vergoeding kunt aanvragen.info_diap_v1.b59b9169.svg

Reputatie 7
Badge +24

Ik zie het, de 12 staat nog niet open om aan te klikken. Ik vermoed dat dat morgen zal gebeuren maar ik zal het handmatig voor je doen. 

Op basis van je maandbedrag en het aantal dagen kom ik uit een vergoeding die ik naar boven heb afgerond naar € 10,-. Kom jij ook op dit bedrag uit? 

Badge

Akkoord. Bedankt

Reputatie 7
Badge +24

Bij deze ingevoerd. Graag gedaan uiteraard.