Beantwoord

Verhoging snelheid, box12 die niet werkt.

  • 23 November 2020
  • 8 reacties
  • 95 keer bekeken

Ik heb mijn glasvezelinternetsnelheid verhoogt en krijg een Experia v12 ipv mijn experia v10 Mijn verhog8ng gaat a.s. Donderdag in. Wanneer kan ik mijn modem verwisselen? Kan dat vandaag al?

 

 

 

icon

Beste antwoord door Nick83 23 November 2020, 17:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Bent u oud Telfort klant? 

Hallo @Martw , als het alleen een verhoging is blijft internet gewoon doorlopen en kun je de Box12 aansluiten, je nieuwe modem heet een Box12  is dus géén v12, die bestaat niet.:slight_smile:

De V10 kun je weer terug sturen naar KPN, bewaar wèl het verzendbewijs goed.

 

Bent u oud Telfort klant? 

Ja

 

Heb het net geprobeerd, geen internet, ook niet na een half uur

Hallo @Martw , dan heb je niet alleen een snelheidsverhoging besteld maar ben je overgestapt naar het èchte KPN met een Hussel-pakket waarschijnlijk, daarom ook dat nieuwe modem die echter met een andere techniek werkt dan bij TFT, dus er moet e.e.a. technisch omgezet worden en zal het nieuwe modem dus pas vanaf a.s. donderdag gaan werken.

Meestal krijg je een SMS of mail wanneer je verbinding actief is.

 

 

Reputatie 7
Badge +24

Het nieuwe modem werkt pas als het huidige het niet meer doet.

@Martw : Welkom op het forum.

Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt? Ik wil dit graag verder analyseren.

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch  nog vragen hebben, weet je mij te vinden.