Beantwoord

Verhuisd en abonnement opgezegd, maar facturen lopen door

  • 13 January 2021
  • 1 reactie
  • 25 keer bekeken

Op 2 november 2020 heb ik mijn kpn abonnement opgezegd in verband met verhuizen. De verhuizing was op 5 november 2020. Echter lopen de facturen door en heb ik juist een van Januari ontvangen. Ik woon ondertussen 2 maanden er niet meer en de nieuwe bewoners konden geen internet afsluiten. Ik wil mijn geld terug voor de maanden dat ik er niet woon. Ik maak er namelijk geen gebruik van

 

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 20 January 2021, 14:11

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Hoi @NielsU97 . Welkom op het forum.

Heb jij jouw abonnement opgezegd? Zo ja, hoe heb je dit gedaan? Het is ook belangrijk dat jij een bevestiging van deze opzegging hebt gehad.

Mijn advies is om hiervoor te bellen met 0800 0402 (gratis)→ inspreken “opzeggen” .  Via het forum kunnen wij dit soort zaken namelijk niet regelen.