Verhuisdatum klopt niet op bestelstatustool

  • 26 September 2020
  • 4 reacties
  • 51 keer bekeken

De KPN website (bestelstatustool) toont voor mijn verhuizing een verkeerde datum.

Er staat namelijk dat ik uiterlijk 3 dagen voor 01-01-1970 mijn installatiepakket ontvang.

 

Nu kan het natuurlijk zijn dat men bij KPN het begrip ‘uiterlijk’ bijzonder breed trekt, maar realistischer lijkt mij dat het hier om een bug gaat.

 

 


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Vul je profiel aan en medewerkers kunnen de juiste datum bevestigen voor je. Misschien anders morgen nog even checken.

Reputatie 7
Badge +24

Hi @Alexander86, welkom op het forum. 

Hoewel we heel af en toe nostalgisch zijn lijkt me ook dat dit een bug is. :relaxed:

Mag ik dit voor je nakijken? Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 

Ik hoor graag van je. 

 

@Alex_P ik mijn gegevens zojuist aangevuld 

Reputatie 7
Badge +24

Dankjewel. Ik zie het inderdaad ook staan in de status tool. Die tool heeft deze fictieve datum gekregen omdat tijdens de verhuizing bleek dat het nieuwe adres niet klaar was, toen was het nog niet duidelijk wanneer dit klaar zou zijn. Ik zie dat de verhuisdatum nu staat op 30 oktober.