Beantwoord

Verhuizen met behoud oud abonnement

  • 25 July 2020
  • 3 reacties
  • 111 keer bekeken

Begin oktober ga ik verhuizen, en ik kom er nu achter dat bij de verhuizing KPN mijn abonnement waarschijnlijk om wil gaan zetten naar Hussel.

Ik ben hier niet van gediend, dus ik wil graag weten wat de mogelijkheden zijn om mijn oude abonnement mee te nemen. Vanaf wanneer is een abonnement 'te oud'?

Met Hussel ben ik duurder uit, dus vandaar dat ik geen Hussel wil. Ik heb huizen afgeschoten omdat er enkel Ziggo met fatsoenlijke bandbreedte leverbaar was, maar als Hussel de enige mogelijkheid is stap ik alsnog over.

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 3 August 2020, 12:49

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +30

Hoi @KoenvdW, welkom! In de basis zijn abonnementen van na 2013 mee te verhuizen.  Als je wilt kan ik voor je nakijken of dit bij jou dan ook dan. Vul daarvoor je forumprofiel in en laat hier weten als je dat gedaan hebt.

Beste Erik,

 

Mijn profiel is nu volledig gevuld. Mijn abonnement is in 2017 afgesloten, dus theoretisch zou het dan dus wel te verhuizen moeten zijn.

 

Mvg,

Koen

Reputatie 7
Badge +30

Dank je, Koen. Dit moet inderdaad gewoon kunnen. Je kunt hiervoor het beste telefonisch contact opnemen (0800-0402) en aangeven dat het om een verhuizing gaat. Je wordt dan doorverbonden naar de verhuisdesk. Zij kunnen dit voor je invoeren met behoud van je huidige pakket.