Beantwoord

Verhuizen van glasvezel naar xDSL

  • 6 December 2020
  • 14 reacties
  • 187 keer bekeken

wij gaan verhuizen en hebben nu glasvezel (hussel) van kpn maar op het nieuwe adres is geen glasvezel moet ik nu een ander abonnement afsluiten of kan ik ditzelfde gebruiken?

icon

Beste antwoord door Alex van KPN 9 December 2020, 11:08

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

14 reacties

Badge +19

U wordt dan automatisch overgezet naar een andere verbinding.  Alleen de verhuizing doorgeven dus.

Oke bedankt voor de reactie

 

@Joep1965 Ik zit in (misschien) in zelfde situatie. Wat ga je dan betalen en kan je met DSL NOG steeds in de cloud opnemen?

komt de monteur het gratis op nieuwe adres aansluiten?

is verhuizen een rede om je contact te ontbinden?

@Cristien Prijs is hetzelfde, als je haalbare snelheid voldoende is kun je gewoon alles wat je nu ook kunt.

Wat is de maximale haalbare DSL snelheid op je misschien nieuwe adres?

@Doornekamp33 Op dit adres is de maximale haalbare internetsnelheid 200 Mbit/s down en 32 Mbit/s up.

Is verhuizen een rede om over te stappen? 

@Cristien Dat ligt er aan welke snelheid je wilt hebben, als je genoegen neemt met de helft is dat een optie, 200 zal pair bonding zijn en dat leveren Jason, Brian of Sander niet.🥰

Als je nog in je contract zit weet ik niet of je afkoopvrij kunt opzeggen, dat laat ik aan de mods over.

@Doornekamp33 kan niet afkopen blijkbaar.

Maar kan ik zonder extra kosten alles mee verhuizen tegen dezelfde condities en prijs ondanks dat het DLS is daar weten weinig mensen antwoord op.

TM kan ook geen wonderen verrichten ik weet maar door de mobiele abonnementen ben ik daar goedkoper uit. En nog een paar dingen die mij voordeel geven daar.😂🤫 

ben best tevreden bij KPN behalve dat de updates telkens blijven  hangen en het prijsverschil met TM 🥩🍔 daar kan ik per maand een extra biefstuk van kopen 

Reputatie 7
Badge +24

Als je nog binnen je jaar contract zit kun je alleen opzeggen als op je nieuwe adres helemaal geen KPN beschikbaar is. Anders kan het altijd uiteraard. 

@Cristien Volgens mij kost verhuizen niks, je abonnement blijft gewoon hetzelfde ook al ga je naar DSL vanaf glasvezel, KPN heeft geen prijsverschil tussen die mogelijkheden.

En als jij een biefstuk kan kopen van het prijsverschil komt door mobiel, ik kan nu die biefstuk kopen bij KPN, doordat mobiel niet te handhaven was bij TM, slecht tot geen bereik thuis.

2x Simyo is een stuk goedkoper dan  2x roze, thuis is als ik de extra's zou uitzetten 2.50 goedkoper dan nu hier, zonder dat 10 euro duurder voor wat ik nu nodig acht en wil hebben, heb wel minder zenders hier maar op 1 na kijk ik die nooit.

 

 

Reputatie 7
Badge +24

@Doornekamp33 kan niet afkopen blijkbaar.

Maar kan ik zonder extra kosten alles mee verhuizen tegen dezelfde condities en prijs ondanks dat het DLS is daar weten weinig mensen antwoord op.

TM kan ook geen wonderen verrichten ik weet maar door de mobiele abonnementen ben ik daar goedkoper uit. En nog een paar dingen die mij voordeel geven daar.😂🤫 

ben best tevreden bij KPN behalve dat de updates telkens blijven  hangen en het prijsverschil met TM 🥩🍔 daar kan ik per maand een extra biefstuk van kopen 

Dat kan zo goed als altijd, behalve als je nog een extreem oud abonnement hebt. Welk abonnement heb je nu? Wat staat er op je factuur precies? 

@Alex_P Ik ben pas lid sinds 01-09-2020 Glasvezel met 2 x TV  zonder vaste telefoon  (Hussel 50 MBits/s

Reputatie 7
Badge +24

@Alex_P Ik ben pas lid sinds 01-09-2020 Glasvezel met 2 x TV  zonder vaste telefoon  (Hussel 50 MBits/s

Dan is dat geen enkel probleem, het bedrag verandert niet en met een max. van 200 Mbps op je nieuwe adres zit je ook goed. :slight_smile:

Dan komt het wel goed. Dank voor al de informatie. 

Prettige feest en vrije dagen allemaal. 🎅🏼  🎄 

Reputatie 7
Badge +24

Graag gedaan!