Beantwoord

Verhuizing

  • 2 December 2020
  • 5 reacties
  • 67 keer bekeken

Waar kan ik mijn verhuizing doorgeven? als ik naar profielgegevens ga kan ik alleen mijn naam of telefoonnummer wijzigen? Ik moet naar persoonsgegevens maar zie alleen wijzigen van mijn naam? Dus waar kan ik mijn nieuwe adres vermelden?

Mvg mira

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 2 December 2020, 15:17

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @mirabri, welkom hier. 

Als je gaat verhuizen dan kan je dat online doorgeven. Op deze pagina over verhuizen staat daar alles over. Voor mobiel gaat het anders, daarvoor kan je de gegevens gewoon wijzigen in Mijn KPN. 

Het lukt me gewoon niet! Ik zie onder profiel geen mogelijkheid om m’n gegevens te wijzigen ? Kan het zijn dat er een bug op zit?

Ik heb en een mobiel abbo en tv en internet via kpn . Help…

 

Er wordt gezegd ga naar je persoonsgegevens via je kpn inlog maar daar kan ik alleen m’n naam , mail of telefoonnr wijzigen??

 

Mvg

Mira

Reputatie 7
Badge +20

Als je ook jouw Thuis abonnement wilt verhuizen, dan wil ik je aanraden even te bellen met 0800-0402. Dan zal mijn collega dat voor je in orde maken. 

Op dat telefoonnummer word ik weer verwezen naar de website en krijg niemand live aan de telefoon??? Willen jullie mij anders bellen?

Reputatie 7
Badge +20

Nadat je naar de website verwezen wordt, kun je gewoon aan de lijn blijven, dan krijg je iemand te spreken. Mijn collega kan dan de verhuizing voor je doorvoeren. Ik wil je aanraden dit zo snel mogelijk te doen.