Beantwoord

Verhuizing

  • 18 December 2020
  • 2 reacties
  • 58 keer bekeken

Op 13 november zijn wij verhuisd. Voor die datum heb ik dit ook al doorgegeven bij KPN. Wij kregen netjes een telefoontje voor het aansluiten van het glasvezel op ons nieuwe adres. Echt hadden zij niet het juiste kapje bij hun, zodat wij ons internet konden aansluiten. Omdat zij van het netwerk waren moesten wij contact opnemen met KPN voor een monteur.

 

Dit verloopt allemaal erg moeizaam. Ondertussen zijn wij al 5 weken met KPN aan het bellen en heb ik nog steeds geen internet en televisie waar ik wel gewoon voor betaal. Zijn kunnen mijn verhuizing ook niet doorzetten in hun systeem. De monteur die zij dus eindelijk hadden ingepland na 3 weken bellen stond dus bij mijn oude adres en kon er niet gelijk een nieuwe geregel worden.

Uiteindelijk alles doorgezet naar een andere afdeling ( waar ik ook de hele tijd zelf achteraan moet bellen) krijg ik te horen dat ze vertraging hebben opgelopen.

Mijn vraag! Wanneer word ik serieus geholpen? Wanneer kan ik een monteur verwachten? Hoe zit het met de kosten die ik betaal, maar niet gebruik?

Hopende dat ik niet nog 5 weken moet gaan wachten en voor de feestdagen weer gebruik kan maken van de diensten waar ik voor betaal!!

Mijn vertrouwen ben ik inmiddels behoorlijk kwijt geraakt.

icon

Beste antwoord door Bart van KPN 25 December 2020, 16:16

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @K.deDeugd, welkom hier. 

Al 5 weken zonder diensten dus in jouw nieuwe woning. Dat is geen pretje. Ik kan mij dan ook goed voorstellen dat je wel graag een keer wilt weten wanneer er echt wat gaat gebeuren. Ik begrijp ik ieder geval als uit je verhaal dat collega's het een en anders uit hebben gezet, maar he heeft je nog geen duidelijkheid gegeven. Zou je jouw profiel willen voorzien van gegevens. Dan kan ik meekijken hoe het ervoor staat en wat ik hier nog in kan betekenen. 

Reputatie 7
Badge +20

Mocht ik nog kunnen helpen, dan hoor ik graag van je.Â