Vraag

verhuizing afronden door de backoffice

  • 22 July 2019
  • 6 reacties
  • 243 keer bekeken

Hallo. Sinds mei ben ik verhuist en er werd voor 24 mei een afspraak ingepland met een monteur van KPN. Omdat KPN niks had gehoord van KPN Netwerk NL (Reggefiber) kon die afspraak helaas niet doorgaan en werd het geannuleerd. Bijna twee maanden later kwam er pas iemand van Reggefiber langs (11 juli) en nu is het aan KPN om een monteur langs te sturen die mijn verhuizing kan afronden door de experia box aan te sluiten. Ik ben al sinds 12 juli aan het bellen en ik blijf maar het antwoord krijgen dat ik word gebeld door de Backoffice, maar van hen heb ik nog altijd niets gehoord en ik kan deze afdeling ook niet zelf bellen of mailen. Erg jammer, omdat ik hoorde van iemand van de klantenservice van KPN dat ik binnen een paar werkdagen nadat Reggefiber langs kwam, iemand van KPN langs zou komen, omdat onze situatie voorrang krijgt (vooral nu het 2 maanden duurt). Zou iemand mij willen helpen met deze situatie?

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van het forum of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Ai, dat duurt al even, Hallo, ik kan me voorstellen dat je dit nu wel afgerond wilt zien! Vul je gegevens in op je forumprofiel en laat hier even weten als je dit gedaan hebt. Dan kunnen we hier de rest erbij pakken en dit nakijken.
Ai, dat duurt al even, Hallo, ik kan me voorstellen dat je dit nu wel afgerond wilt zien! Vul je gegevens in op je forumprofiel en laat hier even weten als je dit gedaan hebt. Dan kunnen we hier de rest erbij pakken en dit nakijken.

Dankuwel voor uw reactie. Ik heb mijn gegevens ingevuld op mijn forumprofiel.
Reputatie 7
Badge +30
Dank voor de gegevens! Ik heb gelijk voor je gekeken en ik zie ook wat jij al aangaf: dat het heel lang heeft geduurd voor Reggefiber/KPN NetwerkNL de aansluiting heeft voltooid. Het issue wat ik zie is dat wij alleen nog niet van hen hebben doorgekregen dat zij klaar zijn. Waardoor mijn systeem niet de optie geeft om een monteur in te plannen. De back office is hier mee bezig, maar heeft nog geen update voor je. Vandaar dat je ook nog niet door ze gebeld bent. Het was alleen wel handig geweest als ze dit toch gedaan hadden, dan had je in ieder geval geweten wat de status is. Zoals het er nu uitziet verwachten we op 2 augustus bericht te hebben gehad van Reggefiber/KPN NetwerkNL. Ik ga kijken of ik hierin nog iets kan betekenen dat we misschien sneller dat binnenkrijgen zodat we onze monteur kunnen gaan plannen.

Ik kom er hier in het topic bij je op terug. Hopelijk morgen al, maar het kan vrijdag worden.
Reputatie 7
Badge +30
Het kan, zoals je ook gemerkt hebt, helaas niet sneller. Het is dan toch even afwachten tot 2 augustus. Met een klein beetje geluk krijgen we op die dag bericht binnen van KPN NetwerkNL/Reggefiber en kunnen we daarna een monteur gaan planne.
Het kan, zoals je ook gemerkt hebt, helaas niet sneller. Het is dan toch even afwachten tot 2 augustus. Met een klein beetje geluk krijgen we op die dag bericht binnen van KPN NetwerkNL/Reggefiber en kunnen we daarna een monteur gaan planne.

ik heb afgelopen maandag wel contact gehad met iemand van de backoffice (neem ik aan) die mij heeft verteld dat zij contact op zullen nemen met Reggefiber en dat ik binnen 2 dagen van hen zal horen. Nu is er vanochtend dus een monteur langsgekomen die is gestuurd door Reggefiber. Hij heeft gezegd dat alles in orde is (en dat dat ook zo was) en dat er iets mis is gegaan met de communicatie. Hij heeft gezegd dat er een monteur van KPN langs kan komen en dat, als het goed is, KPN binnen 24 tot 48 uur kan zien dat alles in orde is.
Reputatie 7
Badge +30
Dat is goed om te horen! De backoffice gebruikt niet voor alles wat ze doen een systeem waar wij inzage in hebben. Dus dat er maandag contact is geweest heb ik gemist. Ik zie hier nog steeds dat wij op 2 augustus het 'alles-is-klaar-bericht' van Reggefiber verwachten. En dan kunnen we ook gaan plannen. Ik zal hier morgen dan ook verder naar kijken. Hopelijk kunnen we dan gelijk plannen.